12

کمپانی در میان هیولاها ؛ دختر دو و میدانی کار در دوحه دست خالی ماند

  • کد خبر : 19953
  • 03 اردیبهشت 1398 - 16:20
کمپانی در میان هیولاها ؛ دختر دو و میدانی کار در دوحه دست خالی ماند

الناز کمپانی دو و میدانی کار ایران در مسابقات مرحله مقدماتی ۱۰۰ متر با مانع مسابقات قهرمانی آسیا در قطر حد نصاب مناسبی به دست نیاورد. محاصره کمپانی در میان هیولاهای ۱۰۰ متر با مانع حکم به حذف او از میدان دوحه داد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – الناز کمپانی رکورد دار ماده ۱۰۰ متر با مانع دو و میدانی زنان ایران تلقی می‌شود اما رکوردهای ملی به منزله تضمین موفقیت در میدان قاره‌ای نیست. این موضوع امروز روی پیست ورزشگاه خلیفه دوحه اثبات شد و دختر دو و میدانی کار ایران در همان مرحله مقدماتی متوقف شد.

در سومین روز از مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا امروز الناز کمپانی در ۱۰۰ متر با مانع با زمان ۱۴ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه به کار خود پایان داد. در حقیقت هیچیک از دوندگان این ماده این مسافت را بالاتر از ۱۳ ثانیه و ۷۰ صدم ندویدند و این به معنای خداحافظی زودهنگام کمپانی با تورنمنت بود.

او از نظر سطح توانایی‌های فنی در میان ستارگانی چون کیمورای ژاپنی و ۲ دونده چینی و هنگ کنگی محاصره شده بود و توان مقابله با آنها را نداشت. پس از رکورد شکنی فروردین در تهران، او به دلیل این موفقیت در فهرست تیم اعزامی قرار گرفت اما زمانی که از او در مورد موفقیت در دوحه سوال شد تاکید کرد که از حریفانش شناخت ندارد و نمی‌تواند چیزی را پیش بینی کند.

او در یکی از آخرین فرصت‌های خود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد این شانس را کسب کند. گرچه نتیجه کمپانی قابل توجه نبود اما او به این دلیل که یکی از معدود دختران ایرانی است که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده‌اند می‌تواند به خود ببالد.

ایران پیش از این تکتم دستاربندان و شهلا محمودی را در تورنمنت داشته است و بدین ترتیب پس از حذف الناز کمپانی، مهسا میرزا طبیبی و ژاله کاردان دو و میدانی کاران زن باقی مانده ایران در میدان قطر هستند که هر دو برای اولین بار در این رویداد حضور دارند.

*حامد اسماعیلی – طرفداری

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.