13

ندا شهسواری : پس از بازگشت از مجارستان به لیگ ترکیه می‌روم

  • کد خبر : 20046
  • 06 اردیبهشت 1398 - 12:59
ندا شهسواری : پس از بازگشت از مجارستان به لیگ ترکیه می‌روم

ندا شهسواری ملی پوش باتجربه تنیس روی میز ایران می‌گوید حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان تجربه‌ای جدید و متفاوت برای او بوده است. او همچنین از سفر قریب الوقوع به ترکیه خبر داده است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان در حالی در بوداپست مجارستان برگزار شد که ندا شهسواری یکی از ۲ ملی پوش ایران در بخش بانوان بود و با وجود صعود از دور گروهی در مرحله حذفی در رقابتی که برای ندا و حریف هنگ کنگی، نفس گیر پیش رفت از دور مسابقات حذف شد.

پینگ پنگ باز کرمانشاهی تلاش می‌کند در یک سال آینده که سالی سرنوشت ساز برای اوست در مسابقات قهرمانی آسیا و تورنمنت‌های مختلف جواز حضور در المپیک را به دست بیاورد. مسیر تکامل ندا در تنیس روی میز ایران هرگز ساده نبوده است اما او امروز از تجاربش استفاده می‌کند.

ندا شهسواری در گفتگو با طرفداری در مورد مسابقات جهانی مجارستان اظهار کرد: حضور در مسابقات جهانی مجارستان تجربه به نسبت بهتری نسبت به دوره‌های گذشته بود. حس می‌کنم از نظر فنی قوی‌تر عمل کردم و تجربه گذشته را در این مسابقات بیشتر به کار بستم. گرچه هر ۲ بازیکن از ماکائو و الجزایر در گروه بازیکنان بسیار خوبی بودند هر ۲ نفر را شکست دادم و توانستم از گروهم صعود کنم.

او اضافه کرد: در مرحله دوم ۱۲۸ نفره با پینگ پنگ باز هنگ کنگ، مسابقه سختی داشتم. رنک جهانی او زیر ۶۰ بود با این حال از نحوه بازی برابر این بازیکن راضی هستم. ۳ گیم بازی با امتیاز ۱۲ بر ۱۰ پایان یافت که نشان می‌دهد بازی تا چه اندازه نزدیک بوده است و یک گیم را هم از او گرفتم.

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: برنامه بعدی من پس از بازگشت به ایران، حضور در مرحله پایانی لیگ تنیس روی میز ترکیه است که به همراه مهشید اشتری و یک بازیکن دیگر در این مسابقات حضور پیدا می‌کنم. پس از آن آماده رقابت در مسابقات انتخابی تیم ملی خواهم شد که اواسط خرداد برگزار می‌شود. هدف بعدی من حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است. برای حضور در این مسابقات باید در انتخابی نتیجه خوبی کسب کنم. المپیک توکیو در پیش است و می‌خواهم بار دیگر در المپیک حاضر باشم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.