ایران ۰-۲ کره جنوبی | خاطره"مشت گره کرده" تکرار نشد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

ایران ۰-۲ کره جنوبی | خاطره”مشت گره کرده” تکرار نشد

  • کد خبر : 20166
  • 08 اردیبهشت 1398 - 17:20
ایران ۰-۲ کره جنوبی | خاطره”مشت گره کرده” تکرار نشد

تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران با شکست برابر کره جنوبی در مرحله دوم فوتبال زیر ۱۹ سال دختران آسیا یک امتیازی باقی ماندتا برنامه کتایون خسرویار که وعده شادی کی روشی مشت گره کرده را وعده داده بود ناکام بماند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – در دومین دور از مرحله دوم مقدماتی فوتبال زیر ۱۹ سال دختران آسیا در ویتنام، تیم ملی فوتبال جوانان ایران امروز به دیدار کره جنوبی رفت و با شکست ۲ بر صفر برابر حریف خود در حسرت کسب پیروزی ماند و امیدش به صعود نیز کمرنگ شد.

ایران پس از تساوی یک بر یک برابر ویتنام، امروز در حالی در هانوی به دیدار کره جنوبی رفت که برابر حریف قدرتمند خود کار سختی داشت و در هر نیمه یک گل دریافت کرد و بازنده شد. کره‌ای ها بر بازی سوار بودند و استحقاق کسب این برد را داشتند.

ایران در بازی امروز با ترکیب مهدیه محمودی نیا، مرضیه فیضی، غزاله بنی طالبی، ثنا صادقی، ملیکا محمدی، ویدا رعیت پرور، کیمیا رعیت پرور، فاطمه شبان، گلنوش خسروی، زهرا خدابخشی و نگین زندی با مربیگری کتایون خسرویار به میدان رفت. خسرویار پیش از این بازی با انتشار عکسی از شادی کارلوس کی روش در جریان پیروزی در خاک کره، در صفحه شخصی خود وعده داده بود خاطره مشت گره کرده کی روش را زنده کند. اتفاقی که هرگز رخ نداد.

در دقیقه ۲۶ ارسال زمینی و سریع از سمت چپ به دهانه دروازه ایران و روی تیر دوم به بازیکن کره رسید و ضربه او در یک مرحله توسط مدافع ایران از روی خط برگشت داده شد اما در ریباند همین موقعیت وارد دروازه ایران شد.

کره در دقیقه ۳۰ بار دیگر از چپ دروازه ایران را تهدید کرد که پاس عرضی در دهانه دروازه با ضربه بازیکن کره درست به جایی رفت که مهدیه محمودی نیا سنگربان ایران ایستاده بود. در وقت تلف شده نیمه نخست، تیرک افقی دروازه ایران مانع از گلزنی کره‌ای ها با ضربه سر شد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر کره جنوبی پایان یابد.

در نیمه دوم بازیکنان دو تیم علاوه بر حریف، باید با آبی که بر اثر بارش باران زمین را پر کرده بود نبرد می‌کردند. آب به قدری زمین را پر کرده بودکه حرکت توپ به سختی انجام می‌شد. کره جنوبی در دقیقه ۸۴ با شوتی سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه ایران را هدف قرار داد و توپ به طاق دروازه نشست و گل دوم به ثمر رسید.

بدین ترتیب ایران در روزی که فرصت گلزنی قابل توجهی به دست نیاورد و به نوعی با زمین لبریز از آب در هانوی غافلگیر شد شکست خورد تا در انتظار بازی سوم برابر لبنان بماند. تنها امید ایران به صعود پیروزی در بازی آخر برابر لبنان از یکسو و نتیجه نگرفتن ویتنام برابر کره جنوبی و لبنان است. ویتنام اگر موفق به شکست لبنان شود و در بازی آخر به کره جنوبی ببازد آن گاه تفاضل گل تعیین کننده خواهد بود.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: – *منبع: طرفداری *انتشار ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ – ساعت ۱۷:۲۰

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.