18

آرزو حکیمی: در گرما و سرما پارو می‌زنیم اما پاداش متعلق به فوتبالیست‌ها است

  • کد خبر : 20308
  • 11 اردیبهشت 1398 - 15:22
آرزو حکیمی: در گرما و سرما پارو می‌زنیم اما پاداش متعلق به فوتبالیست‌ها است

ملی پوش قایقرانی آب‌های آرام ایران می‌گوید وضعیت فدراسیون قایقرانی با حضور سهرابی بهبود یافته است. حکیمی از عزمش برای حضور در المپیک صحبت و از پرداخت نشدن پاداش‌ها گلایه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران به نقل از طرفداری آرزو حکیمی قایقران ملی پوش و اهل همدان که با حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن به عنوان اولین بانوی کایاک ایران در المپیک شرکت کرده شناخته شد اکنون به دنبال موفقیت در مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک است.

پس از آسیب دیدگی پیش از انتخابی المپیک ریو و از دست دادن المپیک، قایقران ۲۴ ساله قصد ندارد باز هم المپیک را از دست بدهد گرچه کار برای حضور در المپیک دشوار است و مدعیان جهانی حضور در این رویداد، بسیارند.

آرزو حکیمی در مورد وضعیت اردوی تیم ملی اظهار کرد: اولین اردوی ملی از فروردین آغاز شد و پس از یک هفته اردو ۶ نفر در کایاک و ۴ نفر در کانو کانادایی در اردو باقی مانده‌اند. اواخر مردادماه باید در مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان به آب بزنیم و رویداد مهم بعدی ما مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند است که فروردین سال ۹۹ برگزار می‌شود. سهمیه المپیک نیز در این ۲ رخداد مهم توزیع می‌شود که ۹ نفر برتر جهان و نفر اول آسیا سهمیه المپیک می‌گیرند.

قایقران المپیکی ایران گفت: بعد از برگزاری مسابقات آسیایی زیر ۲۳ سال، برنامه من این بود که بتوانم در مسابقات قهرمانی جهان سهمیه المپیک بگیرم اما متاسفانه اردوها تشکیل نشد و ما زمستان را از دست دادیم و بدین ترتیب کار در مسابقات جهانی بسیار دشوار شده است. در چنین سطحی هزارم ثانیه‌ها تعیین کننده است اما برنامه بعدی ام برای قهرمانی آسیا هست که بتوانم با قدرت در تایلند عمل کنم. ۴ سال قبل فرصت حضور در المپیک را از دست دادم و نمی‌خواهم این اتفاق تکرار شود.

حکیمی با اشاره به تغییرات در فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: با حضور آقای سهرابیان در راس فدراسیون قایقرانی، اوضاع در تیم‌های ملی تغییرات محسوسی داشته است. وضعیت رفاهی ملی پوشان در اردو بهتر شده و ایشان مدیریت خوبی دارند و زمانی که احمد دنیا مالی رییس فدراسیون بود مسئولیت دبیری را در اختیار داشتند. با حضور رییس جدید وضعیت کنونی، امیدوار کننده است.

ملی پوش همدانی با اشاره به وضعیت مالی گفت: حقوق ملی پوشان هنوز افزایش پیدا نکرده و فکر می‌کنم این افزایش اتفاق بیفتد اما پاداش‌های قهرمانی آسیا هنوز پرداخت نشده است. این درست نیست که پاداش مدال آور ۶ ماه و یک سال و ۲ سال بعد داده شود. مدال آوران جاکارتا هم چنین وضعیتی دارند در حالی که پاداش مدال بلافاصله پس از کسب مدال باید داده شود.

حکیمی با اشاره بر اینکه می‌داند که مشکلات اقتصادی در ورزش افزایش یافته تاکید کرد: قایقران‌ها در فضای باز و در سرما و گرما پارو می‌زنند و زحمت می کشند اما پاداش فوتبالیست ها بلافاصله پس از بازی در جام ملت‌ها پرداخت می‌شود. پاداش قایقران‌ها بلاتکلیف می‌ماند. نمی گویم به فوتبالیست‌ها پاداش ندهید بلکه حرف من و بسیاری از ورزشکاران نگاه عادلانه است. همان طور که به آنها اهمیت می‌دهید ما را هم ببینید.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: – *منبع: طرفداری*انتشار ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ – ساعت ۱۵:۳۱

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.