11

رده بندی فدراسیون جهانی | ندا شهسواری پینگ پنگ باز شماره ۱۳۵ جهان

  • کد خبر : 20336
  • 11 اردیبهشت 1398 - 12:49
رده بندی فدراسیون جهانی | ندا شهسواری پینگ پنگ باز شماره ۱۳۵ جهان

فدراسیون جهانی تنیس روی میز در حالی فهرست رنکینگ جهانی این رشته را منتشر کرده که ندا شهسواری بانوی شماره ۱۳۵ تنیس روی میز جهان است. او یک سال بود که نتوانسته بود به صدر رنکینگ ایران برسد اما اکنون دوباره نفر اول ایران است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، ظهور پدیده‌ای به نام مهشید اشتری سبب شد ندا شهسواری دیگر بانوی بی رقیب تنیس روی میز ایران نباشد. اشتری جوان با تجاربی که با وجود سن و سال کم خود اندوخته جایگزین مناسبی برای ستاره‌های پا به سن گذاشته است اما با این وجود ندا شهسواری همچنان اثبات می‌کند که دود از کنده بلند می‌شود.

ندا شهسواری در آخرین رده بندی تنیس روی میز زنان جهان در ماه می میلادی در رده ۱۳۵ جهان قرار گرفته است. این رتبه به معنای صعود ۳۳ پله‌ای پس از مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان است و حاصل موفقیت ندا شهسواری در صعود از گروهش در این رقابت‌ها است.

پینگ پنگ باز کرمانشاهی پس از تجربه ۲ دوره حضور در المپیک در لندن و ریو عزمی جدی برای سومین المپیک پیاپی دارد و ممکن است حضور در توکیو به معنای پایانی باشکوه برای دوران طلایی زندگی ورزشی او باشد گرچه او همچنان مثل یک جوان انگیزه و شوق رقابت دارد.

مهشید اشتری دیگر ستاره تنیس روی میز ایران اکنون در رنکینگ ماه می پس از یک سال جایگاه اول ایران را از دست داده است. با وجود نمایش درخشان در کاپ آسیا در یوکوهاما او در مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان با بدشانسی محض در گروه خود حذف شد و با سقوط ۴۵ پله‌ای از ۱۶۳ به ۲۰۸ جهان رسید.

در رده بندی زیر ۲۱ ساله‌ها، پریناز حاجیلو دختر آینده دار کرجی ۱۹ پله صعود کرده و به رده ۱۱۶ جهان رسیده است و در رده بندی جوانان جهان، شیما صفایی پینگ پنگ باز همدانی با ۱۴ پله سقوط نفر ۲۰۵ جهان و نفر اول ایران است. در رده نوجوانان صبا سراجی، دختر اهل خمین در رده ۴۰۷ جهان و اول ایران است.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: – *منبع: اختصاصی *انتشار ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ – ساعت ۱۲:۴۹ 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.