17

مرحله اول رنکینگ | ثریا آقایی ۲-۰ ثمین عابد خجسته | قدرت نمایی تجربه در شاهرود

  • کد خبر : 20392
  • 13 اردیبهشت 1398 - 20:16
مرحله اول رنکینگ | ثریا آقایی ۲-۰ ثمین عابد خجسته | قدرت نمایی تجربه در شاهرود

ثریا آقایی چهره اول بدمینتون بانوان ایران امروز در اولین مرحله رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور قهرمان شد. او در فینال برابر نزدیک ترین رقیب خود در رنکینگ بین المللی به پیروزی رسید: ثمین عابد خجسته. کسی که از او به عنوان ستاره جدید بدمینتون ایران نام می‌برند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –   نخستین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان ایران در رده بزرگسالان امروز سیزدهم اردیبهشت به پایان رسید و ثریا آقایی، برجسته‌ترین چهره بدمینتون زنان ایران امروز توانست در شاهرود قهرمانی دیگری کسب کند. این قهرمانی گرچه تکراری به نظر می رسد اما نشان می‌دهد او همچنان دست نیافتنی است.

در این مسابقات ثریا آقایی که به تازگی از سفر شرق آسیا بازگشته تا فینال پیش رفت و حریف رقیب جوان خود ثمین عابد خجسته شد. این ۲ فینالیست، نبرد برترین‌های ایران در رنکینگ جهانی را برگزار کردند و پیروزی بر بدمینتون باز باتجربه‌تر بود.

آقایی توانست با برد ۲ بر صفر در فینال جایگاه خود را به عنوان نفر اول بدمینتون زنان ایران تثبیت کند. او به دنبال کسب امتیاز رنکینگ به منظور حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. همان هدفی که ثمین عابد خجسته آن را دنبال می کند و از او به عنوان ستاره آینده یاد می شود.

نسیم صفایی و رومینا تاجیک بازندگان دیدارهای نیمه نهایی به مقام سوم مشترک این مسابقات دست یافتند. در مسابقه دوبل نیز تیم دو نفره ثریا آقایی و نگین امیری پور قهرمان شدند تا ثریا آقایی در یک دوره مسابقه دو قهرمانی به دست بیاورد. آنها در فینال تیم دوبل حنانه کبیری و هاجر کبیری را شکست دادند.

عنوان سوم مشترک نیز به تیم دوبل نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده و تیم رومینا تاجیک و نرگس افشاری رسید. نکته جالب در مورد قهرمانان این مسابقات این بود که تمامی نفرات برتر مرحله اول رنکینگ تهرانی بودند. این موضوع نشان می‌دهد تهران به دلیل بهره مندی از سخت افزار مناسب و مربیان توانمند در بدمینتون بانوان قطبی غیر قابل رقابت است.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: طرفداری*انتشار ۱۳اردیبهشت ۱۳۹۸ – ساعت ۲۰:۱۳

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.