همه چیز درباره مسابقات دوگانه کشور ؛ تصادف رکابزن با مینی بوس و قهرمان دختری از فارس | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

همه چیز درباره مسابقات دوگانه کشور ؛ تصادف رکابزن با مینی بوس و قهرمان دختری از فارس

  • کد خبر : 2040
  • 24 اسفند 1396 - 16:18
همه چیز درباره مسابقات دوگانه کشور ؛ تصادف رکابزن با مینی بوس و قهرمان دختری از فارس

مسابقات سه گانه قهرمانی زنان کشور در حالی برگزار شد که ساناز پرهیزی دختر 23 ساله شیرازی در حضور مارسیول کاسادو رئیس اتحادیه جهانی ورزش سه گانه به مقام قهرمانی رسید اما تصادف یک دختر ورزشکار در حین رکاب زدن با یک مینی بوس خبرساز شد.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS ، رقابت های دوگانه قهرمانی کشور در بخش زنان امروز پنج شنبه 24 اسفند  با حضور ۱۷۰ ورزشکار از ۱۹ استان کشور در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و عنوان قهرمانی در بخش بزرگسالان به ساناز پرهیزی از استان فارس رسید.

جلوه ویژه این مسابقات حضور ماريسول كاسادو رياست اتحاديه جهاني سه گانه و عضو اجرايي كميته بين المللي المپيك (IOC) به همراه معاون اجرايي فدراسیون جهانی ، آلفردو سانچز در این مسابقات بود.

حاشیه این مسابقه تصادف یک دختر ورزشکار در حین برگزاری مسابقه دوچرخه سواری با یک دستگاه مینی بوس بود. زهرا فضلی دوگانه کار همدانی در حین عبور از شیب یکی از مسیرهای مسابقه دوچرخه سواری کنترل خود را از دست داد و به مینی بوسی در حاشیه مسیر برخورد کرد.

زهرا فضلی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. نکته جالب تر این که پیش از زهرا فضلی یکی دیگر از ورزشکاران در این مسیر شیب دار کنترل خود را از دست داده و به زمین اصابت کرده بود. شاهدان می گویند پس از برخورد فضلی با مینی بوس ، این خودرو از کنار مسیر جاده جابجا شده است.

یکی دیگر از اتفاقات عجیب در این مسابقات دختر دوچرخه سواری بود که در مسیر حرکت ، راه را اشتباه رفت و وارد مسیر دیگری شد بدون این که خبری از داور یا عامل اجرایی برای راهنمایی کردن رکابزنان به سمت مسیر صحیح باشد.

قهرمانان ؛ فارس ، کرمان و زنجان

در این مسابقات و در رده سنی بزرگسالان ، ساناز پرهیزی موفق شد قهرمانی را به دست بیاورد. این دوگانه کار استان فارس بالاتر از شکوه طیاره از اصفهان و زهرا میرزاخانی از چهارمحال‌ و بختیاری قرار گرفت.

در رده سنی امید ، حدیث مصباح از کرمان قهرمان شد و 2 شرکت کننده از آذربایجان غربی شامل سارا سیف زاده و لعیا فرجی در رده های دوم و سوم قرار گرفتند و در رده جوانان ، زینب نوروزی از زنجان به مقام نخست رسید و بهاره جهان تیغ از خراسان رضوی و شقایق خطیبی از زنجان در رده های بعدی ایستادند.

در بخش تیمی جوانان هم زنجان قهرمان شد ، اصفهان نایب قهرمان شد و چهارمحال و بختیاری در جایگاه سوم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.