13

از سر گیری لیگ برتر فوتبال بانوان پس از ۵۶ روز تعطیلی

  • کد خبر : 20445
  • 14 اردیبهشت 1398 - 18:38
از سر گیری لیگ برتر فوتبال بانوان پس از ۵۶ روز تعطیلی

پس از ۵۶ روز تعطیلی، لیگ برتر فوتبال بانوان از یکشنبه ۱۵ اردیبهشت بار دیگر از سر گرفته می‌شود. در شرایطی که مربیان تیم‌های لیگ برتری به این تعطیلی بلند مدت و عجیب معترض هستند، آغاز دوباره لیگ تنور فوتبال زنان را داغ می‌کند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – لیگ برتر فوتبال بانوان از یکشنبه ۱۵ اردیبهشت با برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم از سر گرفته می‌شود. در لیگ ۱۲ تیمه فوتبال زنان ایران، کشیده شدن دامنه لیگ تا هفته بیست و دوم به روزهای گرم سال و بازی زیر نور در ایام ماه مبارک رمضان چالش تازه ای برای لیگ برتری‌ها است.

در هفته چهاردهم، تیم صدرنشین شهرداری بم که همه بازی‌های گذشته‌اش را برده است به دلیل عدم حضور تیم خلیج فارس شیراز برابر این تیم، به میدان نمی‌رود و از حالا ۳ بر صفر برنده و همچنان بدون از دست دادن امتیاز در بالای جدول است.

مهم‌ترین دیدار هفته اما در مریوان برگزار می‌شود و تیم راه یاب ملل مریوان میزبان سپاهان اصفهان است. هر دو تیم تلاش می‌کنند فصل را با قرار گرفتن روی سکو و. در جمع ۳ تیم برتر به پایان ببرند و پیروزی هر یک در این بازی، برای رسیدن به این هدف، کلیدی است. سپاهان تیم سوم است و راه یاب ملل تیم پنجم و سپاهان ۲ امتیاز بیشتر از راه یاب ملل دارد.

شهرداری سیرجان تیم دوم جدول این هفته در ارومیه به دیدار تیم همیاری آذربایجان غربی می‌رود. شهرداری سیرجان ۷ امتیاز از شهرداری بم صدرنشین کمتر دارد و جاه طلبی برای رسیدن به صدرنشین و نیز حفظ فاصله با تیم سوم باید در ارومیه پیروز شود اما همیاری اصولاً در خانه حریف آسانی نیست.

تیم رده چهارمی ذوب آهن در اصفهان میزبان پالایش گاز ایلام است. شاگردان بیان محمودی امیدوارند با پیروزی در ایلام و با امید به پیروز نشدن سپاهان در دیدار دشوار در مریوان، این هفته بتوانند به رده سوم جدول صعود کنند. اتفاقی که محتمل به نظر می‌رسد.

ملوان تیم رده ششم جدول در انزلی میزبان تیم بحران زده آذرخش تهران است. ملوان گرچه دچار مشکلات مالی پیچیده‌ای است اما برای پیروزی در خانه و با حضور تماشاگرانش کار دشواری ندارد. در بوشهر، پارس جنوبی از سپیدار قائم شهر پذیرایی می‌کند.

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان تا پایان هفته سیزدهم

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.