18

الهام فرهمند: سپاهان به کمتر از نایب قهرمانی راضی نیست

  • کد خبر : 20532
  • 15 اردیبهشت 1398 - 23:59
الهام فرهمند: سپاهان به کمتر از نایب قهرمانی راضی نیست

الهام فرهمند کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان با پنالتی ۳ امتیازی خود به تیمش کمک کرد تا فاتح دیدار حساس هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان در مریوان برابر راه یاب ملل کردستان شود. فرهمند اکنون می‌گوید سپاهان از دست دادن قهرمانی را پذیرفته اما به کمتر از نایب قهرمانی راضی نیست.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تیم فوتبال بانوان سپاهان امروز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان موفق شد در مریوان یک بر صفر تیم راه یاب ملل مریوان را شکست دهد. این برد ارزشمند به لطف گلی به دست آمد که الهام فرهمند از روی نقطه پنالتی برای طلایی پوشان به ثمر رساند.

پس از اینکه سپاهان در دور رفت لیگ برتر در خانه به راه یاب ملل باخت کمتر کسی فکر آن را می‌کرد که نماینده کردستان در خانه برابر سپاهان تسلیم شود اما اصفهانی‌ها برای این پیروزی جدی و مصمم بودند و در نهایت به هدف خود رسیدند.

الهام فرهمند کاپیتان سپاهان پس از این بازی اظهار کرد: برای این پیروزی در مریوان کاملاً شایسته بودیم. حتی در بازی رفت هم باید راه یاب ملل را شکست می‌دادیم اما آنها یک گل زودهنگام زدند و توپ‌های ما چند بار به تیرک دروازه حریف خورد و قسمت این بود که در آن بازی بازنده باشیم اما امروز جبران مافات کردیم و نشان دادیم شکست بازی رفت یک حادثه بوده است.

او اضافه کرد: در بازی امروز با راه یاب ملل، جز به پیروزی فکر نمکی کردیم. تیم با روحیه پیروزی وارد میدان شد البته در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم و این موضوع را نتیجه تعطیلی ۵۶ روزه لیگ می دانم. در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد و بازی در اختیار ما بود و پیروزی در بازی، مزد حاکمیت سپاهان بر بازی بود. ما لیاقت این برد را داشتیم.

کاپیتان سپاهان در مورد جایگاه طلایی پوشان ادامه داد: سپاهان تیم سوم جدول است اما به حفظ این جایگاه تا پایان فصل رضایت نداریم. در صدر جدول، شهرداری بم به طور واقع بینانه دست یافتنی نیست اما می‌توانیم یک پله دیگر بالا برویم. سپاهان به کمتر از نایب قهرمانی راضی نیست و این هدف سپاهان در ادامه لیگ است.

فرهمند همچنین در مورد لقب مهندس که در فصول قبل به دلیل آمار پاس گل هایش به او داده شده بود گفت: همچنان تلاش می‌کنم برای تیمم مثمر ثمر باشم. این روند می‌تواند با گلزنی، پاس گل و حتی یک بازی خوب و در خدمت تیم اتفاق بیفتد. تلاش من کمک به سپاهان است و خوشحالم که امسال هم از نظر آمار گل و پاس گل وضعیت راضی کننده ای دارم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.