8

ایران ۱-۷ پرتغال | شکست سنگین تیم ملی فوتسال در مسکو؛ غیبت فرزانه توسلی حس شد

  • کد خبر : 20620
  • 16 اردیبهشت 1398 - 21:40
ایران ۱-۷ پرتغال | شکست سنگین تیم ملی فوتسال در مسکو؛ غیبت فرزانه توسلی حس شد

تیم ملی فوتسال بانوان ایران مسابقات چهار جانبه روسیه را با شکستی سنگین آغاز کرد. در روزی که ایران نمایشی دور از انتظار داشت ۷ بار دروازه خود را باز شده دید تا بدون امتیاز، به استقبال دیدار با میزبان برود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات چهار جانبه مسکو موسوم به “روز پیروزی” در روسیه برابر پرتغال شکست سنگین ۷ بر یک را متحمل شد. شکستی که اشتباهات فردی در آن نقش اول را ایفا می‌کرد.

ایران در دیدار برابر پرتغال نمایشی دور از انتظار داشت. این بازی، اولین محک جدی تیم ملی فوتسال بانوان پس از تغییر در راس کادر فنی بود البته ایران پیش از این با هدایت علیرضا رعدی به عنوان مدیر فنی دو بازی دوستانه با بلاروس برگزار کرده بود اما بازی برابر پرتغال محکی تمام عیار بود.

شکست در یک بازی دوستانه نمی تواند دلیل محکمی بر ضعف یک تیم باشد. ایران با ترکیبی تقریبا متفاوت نسبت به گذشته به روسیه رفته و البته بازی با تیم هایی نظیر پرتغال با فوتسالی روان و وضعیت بدنی به مراتب بهتر از دختران فوتسالیست ایران آسان نیست با این حال، نمایش ایران برابر پرتغال زنگ خطری برای آینده است.

در این بازی ایران در نیمه نخست ۴ گل دریافت کرد و در آغاز نیمه دوم با گل مهسا کمالی اختلاف را کاهش داد اما بی نظمی در کار دفاعی و اشتباهات مرگبار سبب شد ایران ۳ گل دیگر دریافت کند. در شرایطی که فرزانه توسلی به عنوان یکی از ۳ مغضوب تیم ملی به روسیه برده نشد، ایران برابر پرتغال از نبود سنگربانی مطمئن لطمه خورد و یکی از گل‌ها روی اشتباه مسلم و فاجعه بار دروازه بان تیم ملی کشورمان رقم خورد.

بدین ترتیب ایران با شکست آماده بازی با روسیه می‌شود. مسابقه‌ای که سه شنبه در مسکو برگزار می‌شود و ملی پوشان، ۲۴ ساعت بعد به مصاف اسپانیا می‌روند. تیم ملی فوتسال بانوان ایران قهرمان آسیا به شمار می‌رود.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: طرفداری*انتشار ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ – ساعت ۲۱:۴۰

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.