16

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | نوار پیروزی‌های صدرنشین پس از ۱۴ هفته پاره شد

  • کد خبر : 20836
  • 21 اردیبهشت 1398 - 12:03
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | نوار پیروزی‌های صدرنشین پس از ۱۴ هفته پاره شد

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، با تساوی تیم‌های مدعی قهرمانی در سیرجان نوار پیروزی‌های صدرنشین پس از ۱۴ هفته پاره شد. نبرد ال کرمانیکو برنده نداشت تا فاصله ۷ امتیازی تیم‌های شهرداری بم و شهرداری سیرجان در رده‌های اول و دوم جدول حفظ شود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی جمعه شب و در زمان پس از افطار و زیر نور برگزار شد که همه چیز تحت تاثیر مصاف تیم‌های مدعی قهرمانی شهرداری بم و شهرداری سیرجان در دربی استان کرمان بود.

در ال کرمانیکوی فوتبال بانوان، شهرداری سیرجان در خانه نتوانست از پس شهرداری بم برآید. شبنم بهشت بازیکن کهنه کار شهرداری سیرجان در نیمه نخست میزبان را پیش انداخت اما گل نجات بخش زهرا قنبری مهاجم باتجربه شهرداری بم بازی را به تساوی کشاند.

این تساوی سبب شد نوار پیروزی‌های پیاپی شهرداری بم پس از ۱۴ هفته پاره شود. آنها هر ۱۴ بازی قبلی خود را برده بودند و بالاخره شهرداری سیرجان ترمز این تیم را کشید گرچه این تساوی چندان به کار شهرداری سیرجان نمی‌آید زیرا سبب حفظ فاصله ۷ امتیازی دو تیم شده و حالا شهرداری بم همچنان جام را در یک قدمی خود می بیند.

سپاهان، تیم سوم جدول از توقف شهرداری سیرجان نهایت استفاده را برد و با پیروزی ۲ بر صفر خانگی بر همیاری آذربایجان غربی فاصله اش با تیم رده دومی شهرداری سیرجان را به ۲ امتیاز کاهش داد. شاگردان سمیه شهبازی اکنون چشم به رده دوم جدول دارند.

بازی با همیاری، فرصت دوباره ای برای گلزنی هاجر دباغی بود. مهره هجومی سپاهان یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند

در این بازی سپاهان در نیمه نخست در گلزنی ناکام بود اما ۲ گل از هاجر دباغی و الهام فرهمند پیروزی را به اردوی سپاهان آورد. فرهمند برای دومین هفته متوالی گلزنی کرد و هاجر دباغی مهاجم جوان سپاهانی‌ها دوباره در نقش گلزن ظاهر شد.

در شیراز، تیم ذوب آهن اصفهان در دیداری آسان و بدون چالش، ۶ بر صفر از سد خلیج فارس شیراز عبور کرد. پروین فرهادی در این بازی هت تریک کرد و صفورا جعفری، فروغ موری و زهرا پورحیدر یک گل برای تیم تحت هدایت بیان محمودی به ثمر رساندند.

یک شیرازی‌ علیه شیراز، سه گل از ۶ گل ذوب آهن برابر خلیج فارس شیراز را پروین فرهادی بازیکن شیرازی ذوب آهن به ثمر رساند

در تهران، آذرخش تهران با ۴ گل برابر راه یاب ملل مریوان شکست خورد. ستاره این بازی فاطمه قاسمی بود که هت تریک کرد و زهرا حاتم نژاد بازیکن باتجربه نماینده کردستان، نیز در این بازی گلزنی کرد. ملوان در ورزشگاه وطنی قائم شهر با ۲ گل سارا قمی از سد سپیدار قائم شهر عبور کرد.

پالایش گاز ایلام با هدایت فاطمه حیاتی نیز در زمین خود توانست به ۲ گل از طاهره آزادی و یک گل از عاطفه ایمانی، ۳ بر صفر برابر تیم پارس جنوبی بوشهر به پیروزی برسد. بدین ترتیب در پایان هفته پانزدهم و در فاصله ۷ هفته به پایان لیگ، شهرداری بم، شهرداری سیرجان، سپاهان و ذوب آهن تیم‌های اول تا چهارم جدول هستند.

جدول رده بندی لیگ برتر

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.