17

ساناز پرهیزی و قهرمانی دوگانه کشور : شروع بد ؛ پایان دلپذیر!

  • کد خبر : 2130
  • 27 اسفند 1396 - 12:13
ساناز پرهیزی و قهرمانی دوگانه کشور : شروع بد ؛ پایان دلپذیر!

ساناز پرهیزی قهرمان قهرمانان مسابقات دو گانه زنان ایران در سال 96 پس از کسب قهرمانی در آخرین رویداد رسمی این رشته در سال 96 در مورد این قهرمانی ، شروع بدش در دو و پایان با شکوهش در دوچرخه سواری صحبت کرد.

ساناز پرهیزی در گفتگو با رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS درباره حضور و قهرمانی اش در رقابت های لیگ دو گانه زنان کشور در تهران اظهار کرد: سطح مسابقه هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی بسیار بالا بود و حتی تجهیزاتی که در سطح جهانی می توانست وجود داشته باشد در این مسابقات موجود بود. هم در بخش تدارکات و هم در زمینه اهدای جوایز همه چیز خوب و حرفه ای پیش رفت.

وی با اشاره به حضور ماریسول کاسادو رئیس اتحادیه جهانی سه گانه در محل برگزاری مسابقه افزود: حضور کاسادو به این رقابت اعتبار خاصی بخشید به ویژه این که مسابقات با حجاب اسلامی برگزار می شد و کاسادو از نزدیک برگزاری یک مسابقه رسمی با حجاب را از نزدیک دید و این می تواند به آینده رشته دوگانه بانوان در ایران کمک زیادی کند.

قهرمان شیرازی مسابقات دوگانه زنان ایران در مورد عملکردش در جریان مسابقه گفت: در 5 کیلومتر اول که باید مسیر را می دویدم عملکرد خوبی نداشتم و نتوانستم بازدهی که مورد انتظارم بود را ارائه دهم. با توجه به رکوردهای قبلی ام در دو ، مرحله اول دو را خوب شروع نکردم و زمان برد تا بدنم گرم شود و به همین دلیل خوب عمل نکردم با این حال این شروع بد را در بخش دوچرخه سواری جبران کردم ، رقیبانم را جا گذاشتم و در پایان هم با فاصله از سایر رقبایم ، قهرمان شدم.

پرهیزی به روند آماده سازی اش نیز اشاره و عنوان کرد: تمرینات سخت و فشرده ای را هم در دو و هم در دوچرخه پشت سر گذاشتم. تمرینات دو را با مربی ام علی مانیزان انجام دادم و باید از او به خاطر زحماتی که برای من کشید قدردانی کنم. در دوچرخه سواری هم با صادق با شفاعت از دوچرخه سواران مطرح استان فارس کار می کردم و ایشان هم برای موفقیت من تلاش زیادی کرد.

توضیح این که در این مسابقات و در رده سنی بزرگسالان ، ساناز پرهیزی موفق شد قهرمانی را به دست بیاورد. این دوگانه کار استان فارس بالاتر از شکوه طیاره از اصفهان و زهرا میرزاخانی از چهارمحال‌ و بختیاری قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.