15

قهوه تلخ در روتردام ؛ حمیده عباسعلی و سورپرایز تولد

  • کد خبر : 2136
  • 27 اسفند 1396 - 19:39
قهوه تلخ در روتردام ؛ حمیده عباسعلی و سورپرایز تولد

در سومین مرحله از لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان در شهر بندری روتردام هلند ، حمیده عباسعلی کاراته کای خوشنام ایران موفق شد مدال نقره را کسب کند. آن هم در فاصله چند روز پس از سالروز تولدش.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS ، در سومین مرحله از لیگ جهانی کاراته در سال 2018 که به میزبانی روتردام هلند برگزار شد حمیده عباسعلی بار دیگر به عنوان نماینده ایران روی تاتامی رفت و در حالی که در یک قدمی مدال طلا بود به نقره بسنده کرد.

کسب نقره نیز می تواند برای حمیده عباسعلی یک موفقیت دوست داشتنی باشد. حمیده چند روز قبل سالروز تولد خود را جشن گرفت و مدال نقره کاراته وان سورپرایزی از سوی او در آغاز ورودش به 29 سالگی است. البته سورپرازیزی برای مردم.

حمیده عباسعلی در فینال مستحق پیروزی بود و برابر آیومی یوکوزا از ژاپن در زمان مسابقه صفر صفر مساوی کرد اما در هانتی داوران رای به پیروزی حریف ژاپنی دادند. آن هم در شرایطی که حمیده برای کسب طلا آشکارا لایق بود.

بدین ترتیب عباسعلی برای دومین بار مدال نقره کاراته وان را کسب می کند. برای حمیده عباسعلی ، هلند غیر از سرزمین گل ، سرزمین مدال نقره است و قهوه تلخ. 2 سال قبل در هلند ، حمیده عباسعلی او تا فینال پیش رفت اما فینال را به حریفی از کشور میزبان باخت و از طلا دور ماند. اکنون بعد از 2 سال تاریخ برای حمیده تکرار شده است.

حسرت حمیده عباسعلی برای کسب طلای کاراته وان از اولین باری که در این مسابقات شرکت کرده است ادامه پیدا کرده است. 6 سال قبل بود که حمیده عباسعلی به عنوان یک کاراته کای جوان و جویای نام در اندونزی طلاتی کاراته وان را کسب کرد اما پس از آن 4 بار مدال برنز و یک بار مدال نقره گرفت و اکنون نقره های او در کاراته وان به عدد 2 رسیده است.

با این حال کارنامه حمیده عباسعلی در لیگ جهانی کاراته وان در شش سال اخیر درخشان  ارزیابی می شود. آمادگی او خبر خوشی برای تیم ملی ایران در فاصله 5 ماه تا بازی های آسیایی است و همه منتظر درخشش او در جاکارتا 2018 هستند. درخشش کاپیتان و سایر دختران کم توقع تیم ملی.

ویدئوی نظرات حمیده عباسعلی پس از کسب نقره مرحله سوم لیگ جهانی کاراته

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.