12

گلایه حمیده عباسعلی از محبت داوران به ژاپنی ها: هم خوشحالم هم ناراحت

  • کد خبر : 2165
  • 27 اسفند 1396 - 21:07
گلایه حمیده عباسعلی از محبت داوران به ژاپنی ها: هم خوشحالم هم ناراحت

ستاره کاراته زنان ایران پس از کسب مدال نقره کاراته وان هلند از نحوه قضاوت داوران در مصاف هایش با حریف همیشگی ژاپنی اش انتقاد کرد.

حمیده عباسعلی در گفتگو با “رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS” پس از نایب قهرمانی در مرحله سوم لیگ جهانی کاراته در روتردام هلند اظهار کرد: نمی توان گفت کسی که نقره لیگ جهانی را می گیرد خوشحال نیست اما رنگ مدال همیشه برای مدال آور مهم است.

وی افزود: هدفم کسب مدال طلا در هلند بود اما با کسی مسابقه دادم که قهرمان جهان است ، نامی است و داوران شناخت بیشتری نسبت به او دارند. در هلند ، به فینال رسیدم و شکستم در فینال فقط با رای داوران بود و این می تواند راضی کننده باشد.

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: این چندمین بار است که با این حریف ژاپنی روبرو می شوم و وقتی بازی مساوی می شود رای به سود او صادر می شود و این بیش از هر چیز دیگر من را ناراحت می کند. این که شایسته طلا بودم فقط نظر من نیست و بسیاری از کسانی که مسابقه من در فینال را دیدند می گویند قهرمانی حق من بوده است.

عباسعلی با تاکید بر این که بابت کسب این مدال هم خوشحال است و هم ناراحت عنوان کرد: ناراحتی من این است که مدالم می توانست خوشرنگ تر باشد و خوشحالی ام از این است که روندی رو به رشد را طی می کنم. ما در سال 97 رویدادهای مهمی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را در رویدادهای پیش رو ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.