هاجر دباغی و گلزنی برابر تیم ملی رومانی ؛ هدیه تولدی از سوی خدا | IWSPORTS | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

هاجر دباغی و گلزنی برابر رومانی ؛ هدیه تولدی از سوی خدا

  • کد خبر : 2186
  • 01 فروردین 1397 - 23:16
هاجر دباغی و گلزنی برابر رومانی ؛ هدیه تولدی از سوی خدا

مهاجم تیم ملی فوتبال جوانان درباره عملکردش در تورنمنت سوچی ، گلزنی اش برابر رومانی در شب تولدش و عملکردش در لیگ برتر صحبت کرده است.

به گزارش “رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS” ؛ تیم ملی فوتبال جوانان دختر در تورنمنت کوبان اسپرینگ در سوچی روسیه پس از 2 شکست برابر روسیه و کره شمالی در سومین بازی برابر رومانی 2 بر یک پیروز شد و گل پیروزی بخش هاجر دباغی ، زمینه ساز این برد دلچسب در اولین روز سال 97 شد.

این گل 3 امتیازی برای تیم ملی برابر رومانی ، تداوم عملکرد فوق العاده هاجر دباغی در ماه های اخیر است. او در سپاهان به عنوان یک مهاجم جوان نمایشی خیره کننده داشت و پس از آسیب دیدگی فروغ موری ، بار تهاجمی سپاهان را بر دوش کشید.

هاجر دباغی پس از پیروزی بر رومانی و گلزنی اش در این بازی در گفتگو با IWSPORTS در مورد تورنمنت سوچی و البته لیگ صحبت کرده است. آن هم در شب تولدش. شبی به یاد ماتدنی برای بازیکنی جوان که احتمالا برای مدتی طولانی درباره او خواهیم شنید.

هم قسم برای شکست رومانی

شب پیش از مسابقه با رومانی هم قسم شدیم که بازی را ببریم و نتیجه آن را دیدیم. پیروزی بر یک حریف اروپایی برای ما اهمیت زیادی داشت و همه برای موفقیت در این بازی یکدل بودیم.

تیم ملی جوانان فرصت زیادی برای ایجاد هماهنگی نداشت. ما زمان بسیار کم و اردوی های معدودی را گذراندیم و تا روز قبل از اعزام به روسیه هم درگیر لیگ بودیم. در این شرایط نتوانستیم زمان مناسبی برای آماده سازی داشته باشیم اما در برابر تیم هایی که در زمره تیم های برتر اروپا هستند موفق عمل کردیم و عملکرد خوبی داشتیم.

در این مسابقات با کره شمالی بازی کردیم که قهرمان جهان است. روسیه نیز جزء 10 تیم برتر جهان است و رومانی نیز در رنکینگ فیفا در رده بزرگسالان 10 پله از ما بالاتر است و حضور در این تورنمنت به تیم ملی جوانان کمک زیادی کرد.

هدیه تولدی از سوی خدا

گلزنی در بازی با رومانی از این نظر برای من اهمیت داشت که در شب تولدم با رومانی بازی می کردیم. خوشحالم که خدا ، پیشاپیش با این گل و انتخاب به عنوان بازیکن برتر میدان ، به من هدیه داد.

سال گذشته هم در تورنمنت سوچی حاضر بودم که عنوان بهترین مهاجم تورنمنت را به دست آوردم و باید امسال از عملکرد سال گذشته ام به نوعی دفاع می کردم.

انتظار بیشتری از خودم داشتم

امسال سومین سال حضورم در لیگ برتر بود. سال اول نیم فصل در لیگ بازی کردم و در 2 دوره اخیر در تمام طول فصل فرصت حضور در لیگ را پیدا کردم. سال گذشته با آینده سازان نجف آباد قهرمان لیگ شدم

انتظارات بیشتری از خودم داشتم اما به دلیل این که تیم ما به مشکلات زیادی در خلال فصل برخورد کرد و کادر فنی مجبور به جابجایی پست بازیکنان می شدند ، در مجموع عملکرد بدی نداشتیم. در فصل اخیر 12 گل و 9 پاس گل داشتم که عملکردم نسبت به فصل گذشته در آینده سازان پیشرفت کرده بود.

آینده؟ تصمیمی نگرفته ام

سال خوبی در سپاهان داشتم اما در مورد فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته ام و باید ببینم در سال جدید چه پیش می آید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.