14

لیگ برتر فوتبال بانوان در ایستگاه هجدهم | لغو دیدار بم و ملوان و هفته کم چالش در انتظار لیگ

  • کد خبر : 21891
  • 09 خرداد 1398 - 12:27
لیگ برتر فوتبال بانوان در ایستگاه هجدهم | لغو دیدار بم و ملوان و هفته کم چالش در انتظار لیگ

لیگ برتر فوتبال بانوان در ایستگاه هجدهم خود شاهد برگزاری ۵ بازی خواهد بود. ملوان به دلیل مشکلات مالی از بازی در بم برابر شهرداری بم انصراف داد و در ۵ بازی دیگر، راه یاب ملل در ارومیه با همیاری بازی می کند و شهرداری سیرجان میهمان پالایش گاز ایلام است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – با انصراف ملوان انزلی از رویارویی در بم با شهرداری این شهر، حالا شهرداری بم برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان از ۱۲ امتیاز باقی مانده اش فقط ۲ برد و ۶ امتیاز می خواهد آن هم به شرطی که شهرداری سیرجان رده دومی هر ۵ بازی باقی مانده اش را ببرد.

ملوان انزلی که در خلال فصل با مشکلات مالی شدید دست و پنجه نرم می کرد و به سختی بار حضور در لیگ را به دوش می کشد به دلیل آنچه عدم پاسخگویی حامی این تیم برای سفر به بم عنوان شده نتوانسته سفر خود را به بم در استان کرمان نهایی کند.

بدین ترتیب شهرداری بم بدون دردسر پیروزی ۳ بر صفر در این بازی را به دست آورده است آن هم در شرایطی که شهرداری سیرجان خرده امیدی برای توقف شهرداری بم برابر تیم سرحال ملوان داشت. صرف نظر از احساس دو تیم در مورد برگزار نشدن این بازی، غیبت ملوان جذاب لیگ در یک بازی مهم غم انگیز و اندوه بار است.

لیگ برتر فوتبال بانوان در ایستگاه هجدهم مسابقه خیلی بزرگی به خود نمی بیند. شهرداری سیرجان در ایلام باید با پالایش گاز بازی کند. شاید این بازی اگر در مقطع دیگری از فصل برگزار می شد امید بیشتری به پالایش گاز برای کسب نتیجه دلخواه وجود داشت اما در وضعیت کنونی و نتایج اخیر دو تیم، پیروزی سیرجانی ها در ایلام کاملاً محتمل و در دسترس به نظر می رسد مگر اینکه تیم فاطمه حیاتی تصمیم به ارائه نمایشی متفاوت با هفته های اخیر بگیرد.

شهرداری سیرجان آخرین امیدهای خود برای قهرمانی را جستجو می کند گرچه به نظر می رسد آن ها نایب قهرمانی را پذیرفته اند

سپاهان نیز در بوشهر تیم پارس جنوبی را در پیش دارد. پارس جنوبی نیز در وضعیت نابسامانی به سر می برد و تنها به زاگرس شیراز نباخته بود که به این تیم هم باخت تا نشان دهد چه وضعیت اسف باری را سپری می کند. در این شرایط تیم سمیه شهبازی در بوشهر ۳ امتیاز را در مشت خود دارد و برای سوم شدن در لیگ به این ۳ امتیاز نیاز دارد. گزینه دیگری برای سپاهان قابل تصور نیست.

ذوب آهن، تیم غمگین لیگ پس از متضرر شدن از حوادث بازی با شهرداری سیرجان و سپس باخت دیرهنگام در دربی برابر سپاهان این هفته در خانه میزبان آذرخش تهران است و کار ساده ای برای بازگشت به جاده پیروزی در پیش دارد حتی اگر دو سه بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد.

در ارومیه، همیاری آذربایجان غربی به مصاف راه یاب ملل مریوان می رود. این بازی شاید تنها مسابقه هفته باشد که می توان روی نتیجه گرفتن هر دو تیم حساب باز کرد. البته که شانس راه یاب ملل به مراتب بیش از میزبان است اما همیاری در ارومیه همیشه تیم سرسختی بوده است و گاهی شگفتی ساز.

در شیراز، زاگرس به مصاف سپیدار قائم شهر می رود. در نبرد پایین جدولی ها همه چیز برای سومین برد متوالی تیم زاگرس مهیا است. پیروزی بر سپیدار به عنوان یکی از دو تیم انتهای جدولی برای تیم شیرازی که متحول شده نباشد کار خیلی سختی باشد مگر اینکه سپیدار چهره ای متفاوت ارائه دهد. زاگرس اگر پیروز شود اسب خود را برای رتبه تک رقمی در پایان لیگ زین خواهد کرد.

برنامه کامل و داوران:

همیاری آذربایجان غربی – راه یاب ملل مریوان
مهناز ذکایی – بهاره سیفی – الهه سامانیان – فاطمه سپهری

پالایش گاز ایلام – شهرداری سیرجان
آسو جواهری – انسیه مافی نژاد – ژاله طوفان پور – سارا الماسی

ذوب آهن اصفهان – آذرخش تهران
سرور ساعدی – مهشید گودرزی – فاطمه دهقان – سمانه رضایی

پارس جنوبی بوشهر – سپاهان اصفهان
سلما رضوی – ستاره تقدس – زینب منادیان زاده – پریسا صائبی

زاگرس شیراز – سپیدار قائم شهر
مائده جعفری – حبیبه ربوی – مرضیه بهدار وند – فاطمه نصیری

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.