ستاره موسوی: چالاکی جایگزین ندارد | روی کاراته کای "رنک"دار سرمایه گذاری می‌کنیم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

ستاره موسوی: چالاکی جایگزین ندارد | روی کاراته کای “رنک”دار سرمایه گذاری می‌کنیم

  • کد خبر : 21953
  • 10 خرداد 1398 - 23:27
ستاره موسوی: چالاکی جایگزین ندارد | روی کاراته کای “رنک”دار سرمایه گذاری می‌کنیم

ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در خصوص آسیب چشم فاطمه چالاکی ملی پوش کاراته و تغییر احتمالی در لیست دعوت شدگان به اردو تاکید کرد فاطمه چالاکی جایگزین ندارد زیرا سایر کاراته کاها از نظر رنکینگ جهانی با نفرات کنونی فاصله فاحشی دارند.

ستاره موسوی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد وضعیت تیم ملی کاراته بانوان اظهار کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی کاراته برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان که ۱۷ تا ۱۹ خرداد در چین برگزار می‌شود آغاز شده و ما با ۵ کاراته کا کار خود را ادامه می‌دهیم.

او با اشاره به سانحه به وجود آمده برای فاطمه چالاکی عنوان کرد: ما وضعیت فاطمه چالاکی را تحت نظر داریم. او دچار آسیب سختی شده است اما پزشکان تلاش می‌کنند با عمل‌های جراحی او را مداوا کنند. یک مرحله عمل جراحی او انجام شده و به زودی وضعیت او برای دومین عمل جراحی بررسی می‌شود.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: اتفاق رخ داده برای چالاکی عمیقاً ناراحت کننده بود و اهالی کاراته را متاثر کرد با این حال همه ما در کنار او هستیم و امیدواریم روزی برسد که او بتواند بار دیگر به میادین کاراته بازگردد. او یک سرمایه ارزشمند برای کاراته ایران است. کاراته باید همچنان از وجود او بهره ببرد.

موسوی در مورد اینکه آیا با سانحه و آسیب فاطمه چالاکی، کاراته کای دیگری جانشین او در تیم ملی خواهد شد تاکید کرد: چالاکی جایگزین ندارد زیرا فاصله دیگر کاراته کاها در وزن او با چالاکی بسیار زیاد است و در مورد سایر کاراته کاهای ما که در اردو حضور دارند نیز همین شرایط حاکم است هدف ما کسب سهمیه المپیک است و طبیعتاً روی کاراته کاهای سرمایه گذاری می‌کنیم که رنکینگ دو رقمی قابل قبولی دارند و برای آنها شانس موفقیت متصور هستیم.

او افزود: سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، شیما آل سعدی و حمیده عباسعلی نفرات ما در اردوی ملی هستند. در مورد حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نیز تصمیم گیری در مورد ترکیب تیم چه در منهای ۶۸ کیلو و چه در کومیته تیمی را به بعد موکول کرده‌ام. تلاش ما بر این است که در مسابقات قهرمانی آسیا نفراتی را که رنکینگ خوبی دارند در اختیار داشته باشیم تا به افزایش امتیاز رنکینگ آنها کمک کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.