هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | زلزله ۸ ریشتری اصفهانی ها با هاجر دباغی و صفورا جعفری | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | زلزله ۸ ریشتری اصفهانی ها با هاجر دباغی و صفورا جعفری

  • کد خبر : 21972
  • 11 خرداد 1398 - 0:20
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | زلزله ۸ ریشتری اصفهانی ها با هاجر دباغی و صفورا جعفری

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان بدون شگفتی و با بردهای عجیب، یک طرفه و ۸ گله سپاهان و ذوب آهن برابر حریفان به پایان رسید. در هفته ای که شهرداری بم با غیبت ملوان ۳ امتیاز بازی با این تیم را به آسانی به جیب زد راه یاب ملل و شهرداری سیرجان هم پیروز شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه شب ۱۰ خرداد ۹۸ با برگزاری ۵ مسابقه به انجام رسید. شهرداری بم تیم صدرنشین لیگ این هفته به دلیل عدم حضور ملوان در برابر خود، به میدان نرفت و بدون برگزاری مسابقه ۳ بر صفر پیروز شد.

اتفاقات جالب هفته هجدهم بردهای شگفت انگیز سپاهان و ذوب آهن بود. هر دو تیم اصفهانی در برابر رقبای نگون بخت خود ۸ گل به ثمر رساندند. در اصفهان ذوب آهن برابر آذرخش تهران ۸ بر یک برنده شد.

صفورا جعفری کاپیتان ذوب آهن در این بازی هت تریک کرد و فروغ موری و پروین فرهادی هر کدام دو گل به ثمر رساندند و گلنوش خسروی هافبک کناری جوان تیم بیان محمودی نیز با یک گل در گل های سبزهای اصفهان سهیم شد. این برد ذوب آهن را به لطف تفاضل گل یک پله در جدول ارتقا داد.

 

دیگر تیم اصفهانی لیگ، سپاهان در بوشهر همین سرنوشت را برای پارس جنوبی رقم زد و در حالی که ۲ بر یک از حریف عقب افتاده بود در نهایت ۸ بر ۲ صاحب برد. بازگشت تیم سهمیه شهبازی قابل پیش بینی بود و این اتفاق هم رخ داد.

هاجر دباغی چهره اول این بازی بود و دفاع ویران پارس جنوبی را با خاک یکسان کرد. گرچه به ثمر رساندن ۶ گل توسط او در برابر تیمی که بازی را وا داده الزاماً نشانگر کیفیت های او نیست اما نگاهی به عملکرد او در خلال فصل و نمایش باثباتش مهر تایید محکمی بر این است که سپاهان بابت داشتن او باید به خود ببالد.

مرضیه نیکخواه و مریم رهیده که اصولاً پاسور متبحری است، دیگر گلزنان سپاهان در این بازی بودند و مبینا اعتمادی دو گل پارس جنوبی را به ثمر رساند. سپاهان با این برد جایگاهش در رتبه سوم را تثبیت کرد و با همین دست فرمان با رتبه سوم لیگ را تمام می کند.

در ورزشگاه پارس شیراز، تیم های زاگرس شیراز و سپیدار قائم شهر با هم روبرو شدند که این دیدار با برد ۲ بر یک زاگرس پایان یافت. گل زودهنگام زینب اسماعیلی سپیدار را پیش انداخت و زاگرس در ادامه با دو گل فاطمه صفا راستگو و مریم قدرت بازی را برگرداند.

پیروزی زاگرس در این مسابقه به معنای سومین پیروزی پیاپی تیم شیرازی در لیگ برتر است. آنها در تمام نیم فصل اول ۲ امتیاز گرفته بودند اما از ابتدای نیم فصل دوم تا پایان هفته هجدهم ۱۰ امتیاز دیگر به دست آورده اند.

در ارومیه، تیم همیاری آذربایجان غربی از پس راه یاب ملل مریوان بر نیامد و برابر نماینده کردستان ۴ بر ۲ شکست خورد. فاطمه قاسمی و زهرا حاتم نژاد هر کدام ۲ گل برابر راه یاب ملل به ثمر رساندند و فاطمه شبان و زهرا خضری نیز برای همیاری گلزنی کردند.

سرانجام در ایلام، تیم شهرداری سیرجان، نزدیک ترین تعقیب کننده شهرداری بم در صدر جدول توانست با حساب دو بر یک گل تیم پالایش گاز ایلام را شکست دهد. افسانه چتر نور و فهیمه ارزانی برای سیرجان و سمیه فیضی برای پالایش گاز ایلام گلزنی کردند. شهرداری سیرجان با این برد فاصله ۷ امتیازی خود با شهرداری بم را حفظ کرد.

جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته هجدهم

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.