9

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | پیروزی قاطع شهرداری بم و سپاهان و سنت شکنی آذرخش

  • کد خبر : 22242
  • 18 خرداد 1398 - 14:56
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | پیروزی قاطع شهرداری بم و سپاهان و سنت شکنی آذرخش

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی پیروزی قاطع شهرداری بم در مریوان برابر راه یاب ملل، برد پرگل سپاهان در اصفهان برابر پالایش گاز ایلام و سنت شکنی آذرخش و پیروزی این تیم بر پارس جنوبی دنبال شد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به پایان رسید و تنها تغییر ایجاد شده در جدول، صعود یک پله ای آذرخش تهران از رده آخر به ماقبل آخر جدول بود. شهرداری بم باز هم به قهرمانی نزدیک تر شد.

در بازی های برگزار شده و در مهم ترین بازی در مریوان، راه یاب ملل مریوان نتوانست از امتیاز بازی در خانه برابر شهرداری بم استفاده کند و ۴ بر صفر برابر تیم مرضیه جعفری شکست خورد. نتیجه ای که حالا شهرداری بم را در موقعیتی قرار داده که برای قهرمانی به یک برد از ۳ بازی نیاز دارد.

در این مسابقه بهناز طاهرخانی، زهرا قنبری، مونا حمودی و زهرا سربالی برای شهرداری بم گلزنی کردند. این شکست مانع از صعود راه یاب ملل به رده چهارم جدول شد.

در سیرجان، تیم رده دومی شهرداری سیرجان جشنواره از گل برپا کرد و برای دومی رقمی کردن تیم زاگرس شیراز فقط یک گل کم آورد. پیروزی ۹ بر صفر شهرداری سیرجان در این بازی یک طرفه، با هت تریک افسانه چترنور و شبنم بهشت و گل هایی از سهیلا نظام آبادی، ملیکا متولی و فاطمه سهرابی به دست آمد.

زاگرس شیراز که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود شکستی شوکه کننده را تجربه کرد گرچه فصل برای آنها تمام شده است و زاگرس به هدف خود که سقوط نکردن بود دست یافته است. شهرداری سیرجان نیز آماده پایان فصل با نایب قهرمانی می شود.

سپاهان، تیم سوم جدول در خانه پذیرای پالایش گاز ایلام بود و ۵ بر یک برنده میدان را ترک کرد. هاجر دباغی ۲ گل و شقایق روزبهان، شیوا فاضلی و الهام فرهمند برای سپاهان گلزنی کردند و کوثر عنبری تک گل پالایش ایلام را به ثمر رساند. موقعیت طلایی پوشان در رتبه سوم، تثبیت شده است.

در انزلی، تنها تساوی هفته در دیدار ملوان و ذوب آهن رقم خورد. در یکی از معدود بازی های بدون گل تمام لیگ، مریم ایراندوست و بیان محمودی امتیازات را با هم به اشتراک گذاشتند. در تهران، آذرخش ترک عادت کرد و ۲ بر صفر با گل های سلاله شاطری پارس جنوبی را برد.

این پیروزی دومین برد آذرخش در نوزدهمین بازی این تیم است و آذرخش را از قعر جدول جدا کرده است. با فرض سقوط یک تیم از انتهای جدول – که به شکل عجیب و غریبی کشی هنوز تکلیف تعداد سقوط کنندگان را نمی داند – آذرخش با این برد می تواند در لیگ بماند اما اگر دو تیم سقوط کنند این برد هنوز هم کافی نیست.

پارس جنوبی نیز که در نیم فصل دوم به هیچ تیمی نه نمی گوید دروازه اش را به همه بفرما زده و نتایج فاجعه بارش ادامه دارد. پارس جنوبی باید خوشحال باشد که نان ۱۲ امتیاز جمع کرده از قبل را می خورد. سپیدار قائم شهر نیز با شکست خانگی ۳ بر ۲ برابر همیاری آذربایجان غربی در آستانه سقوط قرار گرفت.

در روز سقوط سپیدار به انتهای جدول، هادیه کر و زینب اسماعیلی برابر سپیدار و راضیه موسوی، سمیرا اسماعیلی و فاطمه شبان برای همیاری گلزنی کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=22242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.