15

یلدا ولی نژاد: سد راهم در منچستر بی تجربگی بود | در منهای ۶۷ کیلو خودم را ثابت می کنم

  • کد خبر : 22373
  • 19 خرداد 1398 - 18:30
یلدا ولی نژاد: سد راهم در منچستر بی تجربگی بود | در منهای ۶۷ کیلو خودم را ثابت می کنم

یلدا ولی نژاد ستاره جوان تکواندوی ایران پس از مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در منچستر در مورد این مسابقات صحبت کرده است. او که با شکست از کارولینا سانتوس در گام اول با تورنمنت وداع کرد بی تجربگی و ناآشنا بودن با فضای مسابقات بزرگسالان را عامل اصلی توقفش در منچستر می داند.

یلدا ولی نژاد در گفنگو با آی دبلیو اسپورتس درباره عملکردش در مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در منچستر اظهار کرد: حضور در مسابقات جهانی منچستر اولین تجربه من در تیم ملی بزرگسالان در این سطح بود و بزرگترین عامل توقفم در مسیر رسیدن به مدال را بی تجربگی ام می دانم. با فضای مسابقات جهانی بزرگسالان آشنا نبودم و به مسابقات منچستر به چشم یک درس بزرگ نگاه می کنم.

فنی‌ترین بازیکن لیگ کوثر ۹۷ اضافه کرد: برابر کارولینا سانتوس، آنچه باید انجام می دادم اداره کردن بازی و کسب شناخت در راند اول و امتیازگیری در راندهای دوم و سوم بود. از هر شکست یا پیروزی درس های تازه ای می آموزم. زندگی ادامه دارد و نمی خواهم به پشت سر نگاه کنم. باید نقص هایم را رفع کنم و این، چیزی است که به آن توجه دارم.

مدال آور المپیک جوانان آرژانتین در ادامه گفت: در وزن منهای ۶۷ کیلو خودم را ثابت می کنم و در همین وزن به کار ادامه می دهم اما در مسابقات نوجوانان آسیا در منهای ۶۳ کیلو مسابقه می دهم و هدفم کسب ۲۰ امتیاز این مسابقات است. این ۲۰ امتیاز برای من اهمیت بسیار زیادی دارد و به معنای جهش در رنکینگ خواهد بود.

ولی نژاد عنوان کرد: در مسابقات نوجواانان آسیا به دنبال مدال طلا هستم و می خواهم با طلا و صعود از رتبه ۲۲ فعلی رنکینگ راهی گرند پری شوم. روزی دو یا سه نوبت و هر نوبت دو ساعت تمرین می‌کنم. تکواندو هرگز من را خسته نمی کند. این مسیری است که انتخاب کرده ام و ادامه خواهم داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=22373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.