16

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان | قهرمانی تکراری شهرداری بم ؛ این بار پیش از موعد

  • کد خبر : 22851
  • 27 خرداد 1398 - 11:37
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان | قهرمانی تکراری شهرداری بم ؛ این بار پیش از موعد

تکلیف قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان این بار ۲ هفته مانده به پایان لیگ مشخص شد. شهرداری بم در ارومیه همیاری آذربایجان غربی را گلباران کرد و قهرمانی این تیم قطعی شد. مهم ترین بازی هفته را اما بیان محمودی با ذوب آهن به تیم سابقش راه یاب ملل مریوان باخت.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی با برگزاری ۶ مسابقه به سرانجام رسید که تیم شهرداری بم با پیروزی ۷ بر صفر در ارومیه برابر همیاری آذربایجان غربی در فاصله ۲ هفته به پایان لیگ قهرمان شد.

شهرداری بم که ۷ امتیاز از تیم دوم جدول، شهرداری سیرجان بیشتر داشت برای قهرمانی به یک برد از ۳ بازی باقی مانده محتاج بود و با برد پرگل در ارومیه کار را تمام کرد تا ششمین قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال بانوان را کسب کند.

شهرداری بم پیش از این نیز پرافتخار ترین تیم لیگ برتر فوتبال بانوان بود و این روند را امسال نیز حفظ کرد. تیم مرضیه جعفری در ارومیه بار دیگر با گلزنی زهرا قنبری که یک تنه ۵ گل به ثمر رساند و نیز گل های بهناز طاهرخانی و زهرا کوهستانی توانست پیروز شود و جشن قهرمانی را در ارومیه برپا کند.

تیم رده دومی شهرداری سیرجان در زمین خود تیم نگون بخت سپیدار قائم شهر را با ۹ گل در هم کوبید. افسانه چترنور در این بازی ۶ بار دروازه حریف را گشود، شبنم بهشت ۲ گل زد و ملیکا متولی نیز یک گل به ثمر رساند تا تیم مریم جهان نجاتی همچنان تیم دوم و در آستانه نهایی کردن نایب قهرمانی خود باشد.

سپاهان تیم سوم جدول در شیراز کار سختی نداشت و در ورزشگاه پارس، زاگرس این شهر را با ۵ گل مغلوب کرد. هاجر دباغی ۲ گل و میترا نظری، مرضیه نیکخواه و الهام فرهمند هر کدام یک گل برای طلایی پوشان وارد دروازه تیم میزبان کردند.

در مهم ترین بازی (از نظر فاصله نزدیک توان دو تیم) ذوب آهن اصفهان در خانه پذیرای راه یاب ملل مریوان بود و ۲ بر یک شکست خورد. این مسابقه، جدالی برای چهارم شدن در لیگ بود که راه یاب ملل با پیروزی بزرگ خود ذوب آهن را از رده چهارم دورتر کرد. فاطمه مخدومی برای راه یاب دبل کرد و فروغ موری تک گل ذوب آهن را به ثمر رساند.

بیان محمودی مربی فصل گذشته تیم راه یاب ملل انگیزه زیادی برای پیروزی برابر تیم فصل گذشته اش داشت اما ناکام بود و احتمالاً این شکست برای بیان محمودی و سمیه مصطفی پور مربیان کنونی ذوب و فصل قبل راه یاب ملل سنگین تر از یک باخت معمولی است.

شرمین رحمتی مربی محبوب راه یاب ملل که فصل قبل سرپرست این تیم بود با این پیروزی باارزش در اصفهان احتمالاً فصل را با رتبه چهارم تمام می کند. در بوشهر، ملوان با تک گل افسانه اقبال یک بر صفر پارس جنوبی را برد. ملوان پس از مدت ها توانست با تامین مبلغ پرواز خود توسط یک حامی، به صورت هوایی به شهر محل مسابقه خود برود. مریم ایراندوست نیز که در این مسابقه به میدان رفته بود پس از بازی در بیمارستان – در مدت کوتاهی- بستری شد.

در ایلام، تیم پالایش گاز ایلام به لطف هت تریک سمیه فیضی و گل هایی از طاهره آزادی و کوثر عنبری ۵ بر صفر برابر تیم آذرخش تهران به پیروزی رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=22851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.