آخرین وضعیت فاطمه چالاکی : 2 مرحله عمل موفقیت آمیز و بررسی وضعیت در مرداد ماه | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10

آخرین وضعیت فاطمه چالاکی : 2 مرحله عمل موفقیت آمیز و بررسی وضعیت در مرداد ماه

  • کد خبر : 22865
  • 27 خرداد 1398 - 12:36
آخرین وضعیت فاطمه چالاکی : 2 مرحله عمل موفقیت آمیز و بررسی وضعیت در مرداد ماه

فاطمه چالاکی ملی پوش کاراته که به دلیل سانحه تصادف دچار آسیب شدید از ناحیه چشم شده بود ۲ مرحله عمل جراحی را با موفقیت پشت سر گذاشته است و وضعیت او ۶ هفته دیگر توسط پزشکان بررسی خواهد شد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس، وقوع سانحه تصادف برای فاطمه چالاکی در مازندران و آسیب به چشم او سبب شد این ملی پوش کاراته در بیمارستان فارابی تهران بستری و تحت مداوا قرار گیرد.

پزشکان معالج ابتدا یک عمل جراحی روی چشم او انجام دادند و سپس نوبت به عمل دوم رسید که اکنون تورج چالاکی، برادر این ملی پوش کاراته در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس می گوید هر ۲ عمل جراحی وی موفقیت آمیز بوده است و مشکل خاصی در مورد او وجود ندارد.

به گفته برادر فاطمه چالاکی، ملی پوش سانحه دیده تا مرداد ماه به روند درمانی تعریف شده توسط پزشکان ادامه خواهد داد و سپس ۱۲ مرداد برای بررسی وضعیت بار دیگر نزد پزشکان باز خواهد گشت.

اینکه چالاکی می تواند به میادین بازگردد یا خیر و در صورت بازگشت، ریکاوری وی چه مدت طول می کشد موضوعی است که در حال حاضر پاسخی برای آن وجود ندارد و احتمالاً چک وضعیت وی در مرداد ماه می تواند به بخشی از ابهامات پاسخ دهد.

فاطمه چالاکی یکی از ملی پوشان تیم ستاره موسوی در راه کسب سهمیه المپیک بود اما پیش از اینکه تیم ملی کاراته به کاراته وان شانگهای برود دچار این سانحه تصادف شد تا آینده حضور او چه در المپیک و چه میادین رسمی در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=22865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.