14

جام جهانی بسکتبال 3 نفره | پیروزی بسکتبال ایران برابر مغولستان و شکست برابر اسپانیا

  • کد خبر : 22934
  • 28 خرداد 1398 - 14:40
جام جهانی بسکتبال 3 نفره | پیروزی بسکتبال ایران برابر مغولستان و شکست برابر اسپانیا

تیم ملی بسکتبال ۳ نفره ایران در آغاز کار خود در جام جهانی بسکتبال ۳ نفره در آمستردام هلند برابر اسپانیا شکست خورد اما مغولستان را شکست داد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس، مسابقات بسکتبال ۳ نفره قهرمانی جهان امروز سه شنبه ۲۸ خرداد در آمستردام آغاز شد و تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران کار خود را با شکست ۸ بر ۲۲ برابر اسپانیا آغاز کرد.

در این مسابقه، شادی عبدالوند ۴ امتیاز، کیمیا یزدیان طهرانی ۲ امتیاز و سعیده علی و دلارام وکیلی هر کدام یک امتیاز برای ایران کسب کردند. در سوی مقابل میدان آیتانا کوئه واس و ساندرا، بازیکنان اسپانیایی هر کدام با ۸ پوئن، امتیاز آور ترین بازیکنان میدان بودند.

در دومین مسابقه ایران به مصاف مغولستان رفت و در یک مسابقه نزدیک و شانه به شانه در نهایت ۱۹ بر ۱۸ پیروز شد و اولین برد خود را در این مسابقات دشت کرد. دلارام وکیلی ۸ امتیاز، سعیده علی ۶ امتیاز و شادی عبدالوند ۵ امتیاز برای ایران به دست آوردند. پیروزی بسکتبال ایران برابر مغولستان دومین پیروزی ایران در تاریخ مسابقات جهانی بسکتبال سه نفره زنان است.

تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران دومین تجربه حضور در جام جهانی را در پیش روی می بیند. اولین حضور ایران در این رقابت ها سال گذشته در فیلیپین رخ داد که ایران با یک برد و ۳ شکست به کار خود در تورنمنت پایان داد.، رومانی و جمهوری چک دیگر حریفان ایران در جام جهانی هلند هستند.

آمار عملکرد ایران در دیدار با اسپانیا

آمار عملکرد ایران در دیدار با مغولستان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=22934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.