21

لیگ قهرمانان زنان اروپا ؛ پیروزی منچستر سیتی و چلسی و شکست بارسا در فرانسه

  • کد خبر : 2294
  • 05 فروردین 1397 - 20:06
لیگ قهرمانان زنان اروپا ؛ پیروزی منچستر سیتی و چلسی و شکست بارسا در فرانسه

دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان زنان اروپا با پیروزی منچستر سیتی ، ولفسبورگ ، چلسی و شکست بارسلونا در فرانسه برابر المپیک لیون همراه بود.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS ؛ دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان زنان اروپا با برگزاری 4 مسابقه به انجام رسید و تکلیف 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی در دور برگشت مشخص خواهد شد.

در بازی های دور رفت ، المپیک لیون فرانسه ، مدافع عنوان قهرمانی و پر افتخار ترین تیم لیگ قهرمانان در خانه پذیرای بارسلونای اسپانیا بود که موفق شد حریف نامدار خود را 2 بر یک شکست دهد و با یک پیروزی متزلزل ، آماده برگزاری بازی برگشت در اسپانیا شود.

ژنیفر ماروژان در دقیقه 44 گل اول لیون را به ثمر رساند اما در نیمه دوم پاتریشیا گیخارو در دقیقه 72 بازی را به تساوی کشاند با این حال لیون 7 دقیقه بعد توسط آدا هگربرگ به گل دوم رسید و با این گل ، پیروز میدان شد.

در دیگر بازی برگزار شده در خاک فرانسه در شهر مون پلیه ، چلسی انگلیس میهمان مون پلیه فرانسه بود که توانست با برتری 2 بر صفر برابر میزبان گام بلندی به سوی صعود به نیمه نهایی بردارد.

پس از تساوی بدون گل در نیمه نخست ، چلسی 4 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم توسط جی سو یون هافبک کره ای خود به گل اول رسید و سپس در دقیقه 76 توسط ارین کوت برت صاحب گل دوم شد تا صعود خود را به نیمه نهایی تا حدود زیادی مسجل کند.

So Yun Li of Chelsea celebrates his Goal during the women’s Champions League match, round of 8, between Montpellier and Chelsea on March 21, 2018 in Montpellier, France. (Photo by Alexandre Dimou/Icon Sport)

در منچستر ، تیم فوتبال زنان منچستر سیتی میزبان حریف سوئدی خود تیم لینکوپینگ بود که توانست با 2 گل این تیم را با شکست بدرقه کند. نیکیتا پاریس در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی ، سیتی را پیش انداخت و جین راس در دقیقه 55 گل دوم منچستر سیتی را وارد دروازه حریف کرد.

لیزا لانتز مدافع تیم فوتبال زنان لینکوپیگ سوئد در دقیقه 36 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم سوئدی نزدیک به 55 دقیقه را 10 نفره به بازی ادامه دهد.

قاطع ترین پیروزی دور رفت مرحله یک چهارم نهایی چمیونز لیگ زنان را ولفسبورگ آلمان در مصاف با اسلاویا پراگ جمهوری چک به دست آورد. ولفسبورگ در آ او ک اشتادیون شهر ولفسبورگ با 5 گل اسلاویا پراگ را در هم کوبید.

پرنیل هاردر و کارولین گراهام هانسن طی 2 دقیقه و در دقایق 12 و 13 دو بار متوالی دروازه اسلاویا پراگ را گشودند و سارا بیورک گونارس دوتیر در دقیقه 39 ، ولفسبورگ را در نیمه نخست صاحب سومین گل کرد.

گل دقیقه 58 پرنیل هاردر این بازیکن را 2 گله و ولفسبورگ را 4 گله کرد و سپس در دقیقه 85 نوبت به اول پایور لهستانی رسید که نتیجه را 5 بر صفر کند.

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بخش زنان چهارشنبه 8 فروردین برگزار می شود تا 4 تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شوند. فصل گذشته لیون فرانسه در فینالی تمام فرانسوی پس از تساوی بدون گل در وقت عادی و اضافی برابر پاری سن ژرمن در ضربات پنالتی 7 بر 6 پیروز شد و جام قهرمانی را در کاردیف بالای سر برد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.