15

رمضانی : سیاست ذوب آهن در عرصه ورزش بانوان حفظ تیم‌های فعلی است

  • کد خبر : 22949
  • 28 خرداد 1398 - 15:16
رمضانی : سیاست ذوب آهن در عرصه ورزش بانوان حفظ تیم‌های فعلی است

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان اعلام کرد سیاست ذوب آهن در عرصه ورزش بانوان حفظ تیم‌های فعلی است. رمضانی تاکید کرده است اقدامات آینده ذوب آهن در قبال تیم های ورزشی بانوان این باشگاه با بودجه این باشگاه نسبت مستقیم دارد.

مهدی رمضانی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد وضعیت تیمداری باشگاه ذوب آهن در ورزش بانوان در سال ۹۸ اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن از گذشته تاکنون، حضور جدی در ورزش بانوان را رسالت و یکی از محورهای فعالیت خود قلمداد کرده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت اما در نحوه حضور، ملاحظات مالی اعمال خواهد شد.

وی افزود: به عنوان یک راهبرد کلی، تصمیم باشگاه ذوب آهن اصفهان حفظ تیم‌های سال ۹۷ در عرصه ورزش بانوان است و بدین ترتیب قصد داریم همچنان در رشته‌های فعال نظیر فوتبال، هندبال و ذوب آهن و والیبال نشسته به فعالیت ادامه دهیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: طبعاً هر باشگاهی مایل به توسعه فعالیت است و در صورتی که منابع مالی ما اجازه دهد علاقمند به این توسعه هستیم اما اولویت باشگاه ذوب آهن حفظ تیم‌های کنونی است و سپس در صورتی که منابع مالی اجازه دهد به گسترش فعالیت در حوزه بانوان فکر می‌کنیم.

گفتنی است باشگاه ذوب آهن در سال ۹۷ در لیگ برتر والیبال بانوان جام قهرمانی را به دست آورد و در والیبال نشسته نیز نایب قهرمان و در هندبال تیم سوم لیگ برتر کشور شد. دیدارهای تیم فوتبال زنان این باشگاه نیز در آستانه رسیدن به نقطه پایان است و ذوب آهن با رتبه پنجم یا چهارم فصل را به پایان خواهد برد.

ذوب آهن در گذشته در ورزش بانوان در رشته‌های تنیس روی میز و بسکتبال تیم‌های خوشنامی در اختیار داشته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=22949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.