سمینار نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال | طرح فریده شجاعی: معرفی 2 بازیکن بالای 180 توسط هر استان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

سمینار نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال | طرح فریده شجاعی: معرفی 2 بازیکن بالای 180 توسط هر استان

  • کد خبر : 23042
  • 30 خرداد 1398 - 19:40
سمینار نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال | طرح فریده شجاعی: معرفی 2 بازیکن بالای 180 توسط هر استان

سمینار نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال کشور برگزار شد و نایب رئیسان هیئت های استانی در قم، ظرفیت های پیشرفت و توسعه بسکتبال بانوان و وضعیت برگزاری لیگ ها را بررسی کردند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ سمینار نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال کشور امروز پنج شنبه ۳۰ خرداد در هتل شاهد قم برگزار شد و نمایندگان بسکتبال استان‌ها و مسئولانی از فدراسیون بسکتبال برای بررسی ساز و کار مسابقات بسکتبال بانوان در سال ۹۸ گرد هم آمدند.

در این نشست که فرید شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال، تالین طهماسیان مسئول کمیته مسابقات بانوان فدراسیون بسکتبال و شبنم کلاهی سرپرست تیم ملی بسکتبال بانوان در آن حضور داشتند نواب رئیس استان‌ها به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

بررسی حضور استان‌ها در مسابقات رده‌های سنی پایه قهرمانی کشور و نیز ثبت نام استان‌های متقاضی میزبانی از جمله دستورات این نشست یک روزه بود. شبنم کلاهی سرپرست تیم ملی نیز در مورد ساز و کار فعالیت تیم ملی بسکتبال بانوان توضیحاتی ارائه کرد.

فریده شجاعی نایب رئیس فدراسیون بسکتبال در این نشست در گفتگو با نواب رئیس استان‌ها عنوان کرد: ما از استان‌ها می‌خواهیم که هر کدام حداقل ۲ بازیکن مستعد بالای ۱۸۰ سانتی متر به ما معرفی کنند و عقیده داریم تلاش برای یافتن بازیکنان مستعد به ثمر می‌نشیند.

وی افزود: شادروان منصور پورحیدری (همسر فریده شجاعی) زمانی برای جذب بازیکنان مستعد از بازیکنان روستایی استفاده می‌کرد و بسیاری از بازیکنان مطرح کنونی از گوشه و کنار کشور استعدادیابی شدند و در بسکتبال هم همین وضعیت صادق است و باید به دنبال یافتن استعدادها از هر گوشه و کنار باشید.

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برای تشویق نواب رئیس فعال در استان‌ها در نظر داشتیم که در هر اعزام یک نایب رئیس استان فعال را با تیم اعزام کنیم تا به نحوی تقدیری از زحمات موجود داشته باشیم اما وضعیت مالی به گونه‌ای شده که این امکان در حال حاضر وجود ندارد اما امید داریم که در آینده نزدیک عملی شود.

شجاعی در مورد تیم ملی بسکتبال ۵ نفره بانوان اظهار کرد: شایسته متشرعی اشراف کاملی بر تیم ملی دارد و از بازیکنان و حرکات آنها عکس و فیلم تهیه کرده و به همه آنها برنامه داده است. تیم ملی در پایان اردوی ۳۱ خرداد ریزش خواهد داشت و سپس با نفرات منتخب به کار خود ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=23042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.