14

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان | شکست سنگین سپاهان و نایب قهرمانی سیرجانی‌ها

  • کد خبر : 23105
  • 31 خرداد 1398 - 23:12
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان | شکست سنگین سپاهان و نایب قهرمانی سیرجانی‌ها

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان با شکست سنگین سپاهان در اصفهان برابر شهرداری سیرجان و نایب قهرمانی سیرجانی‌ها همراه بود. ذوب آهن در ارومیه به یک برد پرگل رسید و پالایش گاز ایلام با شکست ملوان در انزلی شگفتی ساز شد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۳۱ خرداد برگزار شد و در روزی که سپیدار قائم شهر انتهای جدولی برای بازی با شهرداری بم، قهرمان زودهنگام لیگ به بم سفر نکرد در ۵ بازی دیگر لیگ ۲۲ گل رد و بدل شد.

در مهم‌ترین مسابقه امروز، سپاهان اصفهان در خانه ۴ بر یک برابر شهرداری سیرجان شکست خورد. تیم سمیه شهبازی امیدوار بود با پیروزی در بازی امروز در خانه شانس خود برای نایب قهرمانی لیگ را تا هفته پایانی حفظ کند اما با این شکست ۴ گله نایب قهرمانی را به میهمان داد و در رتبه سوم باقی ماند.

هاجر دباغی مهاجم جوان سپاهان در این بازی سپاهان را پیش انداخت اما تیم مریم جهان نجاتی بازگشت فوق العاده ای داشت. یک گل به خودی به همراه گل‌هایی از شبنم بهشت، ملیکا متولی و زهرا علیزاده سبب شد شهرداری سیرجان فاتح این مسابقه مهم شود.

دیگر تیم اصفهانی، ذوب آهن که به ارومیه سفر کرده بود همیاری آذربایجان غربی را در خانه‌اش با حساب ۴ بر یک مغلوب کرد. فروغ موری در این بازی پرفروغ ظاهر شد و هت تریک کرد و سارا سبزواری دیگر گلزنان ذوب آهن بود. هدیه حسن زاده نیز تک گل همیاری را به ثمر رساند.

شگفتی ساز این هفته تیم پالایش گاز ایلام بود که در انزلی با ۲ گل ملوان را شکست داد. ملوان که در انزلی تیمی سرسخت و پرهوادار است این بار نتوانست سربلند شود. ۲ گل سمیه فیضی هواداران ملوان را ناامید به خانه فرستاد.

راه یاب ملل مریوان دیگر تیم برنده این هفته بود که در خانه ۷ گل به پارس جنوبی زد. سمیه خرمی و زهرا حاتم نژاد هر یک، دو بار دروازه پارس جنوبی را فرو ریختند و سرشین کمانگر، سمیرا محمودپور و هلاله عبداللهی سایر نفرات راه یاب بودند که پایشان به گل باز شد.

در تهران، آذرخش در مصاف انتهای جدولی‌ها زاگرس شیراز را ۲ بر یک شکست داد. سلاله شاطری و مریم محمدی برای آذرخش و فاطمه صفا راستگو برای زاگرس گلزنان این بازی بودند. این برد به آذرخش کمک کرد تا به بقا در لیگ برتر امیدوار شود و باید دید در هفته پایانی چه اتفاقی رخ می‌دهد. سقوط سپیدار قائم شهر به دسته پایین تر قطعی شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=23105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.