نگاهی به رنکینگ ملی تنیس روی میز در تیرماه | ندا شهسواری روی پله نوزدهم! | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

نگاهی به رنکینگ ملی تنیس روی میز در تیرماه | ندا شهسواری روی پله نوزدهم!

  • کد خبر : 23287
  • 04 تیر 1398 - 12:20
نگاهی به رنکینگ ملی تنیس روی میز در تیرماه | ندا شهسواری روی پله نوزدهم!

رنکینگ ملی تنیس روی میز بانوان در تیرماه ۹۸ در حالی منتشر شد که ندا شهسواری در رده نوزدهم رنکینگ بزرگسالان قرار گرفته است. مهشید اشتری، پریناز حاجیلو و الینا رحیمی به ترتیب نفرات اول رنکینگ بزرگسالان، جوانان و نوجوانان هستند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس، فدراسیون تنیس روی میز رنکینگ ملی تنیس روی میز در تیرماه ۹۸ را منتشر کرد که مهشید اشتری همچنان همانند رنکینگ قبلی در صدر قرار دارد چنان که رتبه های دوم تا پنجم این رده بندی بدون تغییر باقی مانده است.

پریناز حاجیلو، ملیکا کرمی، فاطمه جمالی فر و سارا شهسواری نفرات دوم تا پنجم هستند و جایگاه آنها تغییر نکرده است. مینا پورموسوی با ۳ پله صعود و رسیدن از رتبه نهم به رتبه ششم، پیشرفت قابل توجهی در این رده بندی داشته است.

شیما صفایی، مریم صامت و غزاله ملا طلب همگی با یک پله سقوط در رده های هفتم تا نهم رنکینگ هستند و فاطمه زهرا مختار رضایی نفر دهم این رده بندی است. نکته جالب، حضور ندا شهسواری در رده نوزدهم رنکینگ ملی است.

همچنین در رنکینگ ملی تنیس روی میز در تیرماه در رده جوانان، ۳ رده اول تغییر نکرده اند. پریناز حاجیلو، شیما صفایی و صبا سراجی در رده های اول تا سوم قرار دارند و کیمیا رستمی با ۴ پله صعود از رتبه هشتم به رتبه چهارم رسیده است.

پریناز حاجیلو همچنان نفر اول جوانان ایران است و کیمیا رستمی پیشرفتی خیره کننده داشته است

حنانه امیدی، الینا رحیمی، زهرا شریعتی، فاطمه سادات کیایی، مشکات بهمئی و فائزه نصیرایی نفرات پنجم تا دهم رده بندی جوانان هستند که همگی نسبت به اعلام پیشین رنکینگ، پیشرفت داشته اند.

در رنکینگ ملی تنیس روی میز در تیرماه در رده سنی نوجوانان نیز الینا رحیمی از آذربایجان غربی همچنان نفر اول کشور است اما مبینا صبحانی خواه پینگ پنگ باز بوشهری با پیشرفت خیره کننده ۱۰ پله ای از رتبه ۱۲ به رتبه دوم رسیده است.

فاطمه یاری پینگ پنگ باز استان مازندران نیز از رده هفتم به جایگاه ۳ نوجوانان رسیده و مونا صبحانی خواه دیگر پینگ پنگ باز استان بوشهر نیز با ۴ پله صعود در رتبه چهارم ایستاده است. فاطمه سادات کیایی، دینا فرمانی، تارا مهرزاد، فاطمه مجد، تارا سوی و ویان نوری نفرات پنجم تا دهم رنکینگ ملی نوجوانان در تیرماه ۹۸ هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=23287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.