13

خداحافظی ناگهانی ساغر آجیلی از تیم ملی بسکتبال | امثال من را از مبارزه خسته نکنید

  • کد خبر : 23448
  • 06 تیر 1398 - 7:31
خداحافظی ناگهانی ساغر آجیلی از تیم ملی بسکتبال | امثال من را از مبارزه خسته نکنید

ساغر آجیلی ستاره فصل گذشته تیم بسکتبال نامی نو اصفهان و از بازیکنان برتر فصول اخیر لیگ بسکتبال بانوان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به شکلی ناگهانی از تیم ملی بسکتبال خداحافظی کرد. پستی که رنگ و بوی گلایه دارد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ ساغر آجیلی بازیکن ارزشمند لیگ برتر بسکتبال بانوان که فصل گذشته یکی از بازیکنان مهم نامی نو در راه کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بود و 2 فصل پیش نیز با تیم پالایش نفت آبادان قهرمان لیگ شده بود در تصمیمی ناگهانی اعلام کرد از تیم ملی بسکتبال خداحافظی کرده است.

ساغر آجیلی در صفحه شخصی خود اینطور نوشته است:

دیگه به زمانی رسیدم که باید درست و منطقی تصمیم بگیرم …سالهاست به امید رسیدن بالاترین سطح ورزشی و قهرمانی تلاش میکنم ،۱۰ سال لیگ برتر و ۵ سال در لیگ پائین تر و در همین حدود بازی های دانشگاهی …از خانواده و دوستام و خیلی اتفاقات تلخ و شیرینم بخاطر هدفم گذشتم ..سالهای زیادی گذشت و دقیق تر بگم نوجوانی و جوانی ورزشیم سپری شد..

بارها طعم شیرین دعوت شدن به اردوی تیم ملی و چشیدم و به همون اندازه طعم تلخ کنار گذاشته شدن به دلایلی که قابل احترام ولی عجیب…من سلیقه و ذهنیت آدمها رو نمیتونم تغیر بدم ..تفکر اساتید و مربیان تیم ملی ۵ نفره مثل لیست این چند سال محکم و بدون تغییر بود ..خداحافظی من از همراهی و شرکت در اردو تیم ملی، چون من هیچ وقت در لیست تیم ملی نبودم..

تمام توانم برای رسیدن به این مقصود گذاشتم ولی بیشتر از این توان و کاری نمیتونم بکنم …برای من خیلی سخت بود که از رسیدن به تنها هدف زندگیم دست بکشم …از خیلی ها باید تشکر کنم ولی یک تشکر ویژه از خانم عسگر نیای عزیز که همیشه دوست داشتن من‌لباس ملی و تن کنم و سالها استاد و خواهر بزرگ‌و راهنما و مشوق من بود…

حالا وقتشه که به خیلی چیز ها سر بزنم.خانواده،دوستان،و حتی زندگی. موفق و پیروز باشید و سعی کنید امثال من ساغر آجیلی و از مبارزه خسته نکنید”

مطالبی که ساغر آجیلی آن را بیان کرده به طور مستقیم، موضوع حضور او در تیم ملی و ترکیب تیم شایسته متشرعی را بیان می کند. شبنم کلاهی سرپرست تیم ملی بسکتبال 5 نفره اعلام کرده بود در پایان اردوی 30 و 31 خرداد تیم ملی، نفراتی از تیم ملی ریزش می کنند و بخشی از نفرات در اردو می مانند.

با وجود این که فدراسیون بسکتبال از آن زمان تاکنون به طور رسمی لیست جدید تیم ملی بسکتبال بانوان را اعلام نکرده اما واکنش ساغر آجیلی نشان می دهد او در برنامه آتی شایسته متشرعی جای نداشته است در حالی که ساغر آجیلی در لیگ بسکتبال یک عنصر گره گشای برای هر تیمی به شمار می رود اما در برنامه های تیم ملی فرصت عرض اندام ندارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=23448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.