اردلان: تمرینات تیم سایپا را از دهم تیر ماه آغاز خواهیم کرد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

اردلان: تمرینات تیم سایپا را از دهم تیر ماه آغاز خواهیم کرد

  • کد خبر : 23524
  • 07 تیر 1398 - 4:40
اردلان: تمرینات تیم سایپا را از دهم تیر ماه آغاز خواهیم کرد

سرمربی تیم جدید فوتسال بانوان سایپا گفت: با باشگاه سایپا برای هدایت تیم فوتسال بانوانش به توافق رسیده ام و قرار است از دهم تیر ماه تمریناتمان شروع شود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا اظهار داشت: هنوز قراردادی رسمی با تیم سایپا امضا نکرده ام، اما صحبت‌های قطعی بین من و مدیران این باشگاه صورت گرفته است و ان شاءالله از دهم تیر ماه تمریناتمان را آغاز می‌کنیم، من با چهار بازیکن ملی پوش صحبت کردم و بیشتر به دنبال جذب بازیکنان بومی تهران هستیم.

 

تمرکز دختران ما روی مسابقه و فوتبال است

او تصریح کرد: دختران ما همانند آقایان زحمت می‌کشند و بسیار حرفه‌ای تمرین می‌کنند، آن‌ها تمام تمرکز و فکرشان روی مسابقات و فوتبال است و سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند، شاید در بازی مصدوم شوند و به خاطر ورزش و تیمی که در آن بازی می‌کنند نمی‌توانند جای دیگری کار کنند و باید در اختیار باشگاهشان باشند و حتی بیمه هم نیستند و با این اوضاع توانستند قهرمانی آسیا را کسب کنند. امیدوارم این کمبود‌ها در ورزش قهرمانی بانوانهر چه سریع‌تر برطرف شود، چون دختران ما با قهرمانی هایشان در ورزش‌های گروهی و انفرادی و حتی مدال المپیک نشان دادند که استحقاق توجه و بهای زیادی را در کشورشان دارند.

کیفیت در لیگ بانوان مهم‌تر از کمیت هاست

اردلان افزود: گاهی دیده می‌شود که تیم‌هایی در اواسط لیگ انصراف می‌دهند و مشکلاتی را برای سایرین به وجود می‌آورند، اما خدا را شکر این اتفاق در فصل پیشین لیگ برتر فوتسال بانوان رخ نداد و تیم‌ها با هر سختی که بود تا آخرین لحظه‌ها دوام آوردند، شرایط اقتصادی سخت شده است و هزینه هنگفتی باید به خاطر هر بازی و سفری که تیم می‌رود پرداخت کرد من عقیده دارم هر چه تعداد تیم‌ها کمتر شوند، اما قدرت و کیفیت بیشتر شود بهتر است،‌ ای کاش تیم‌هایی که از لحاظ مالی توانایی بالایی دارند در مسابقات لیگ کشور حضور پیدا کنند.

لیگ هرچه پویاتر شود بهتر است

سرمربی تیم سایپا تهران در ادامه گفت: وجود پلی آف برای اولین بار در فوتسال بانوان هیجان را بالا برد و حتی تیم نامی نو اصفهان که در طول لیگ آنچه باید و شاید نبود، اما به خاطر برگزاری پلی آف به مقام قهرمانی رسید، امیدوارم یکسری قوانین در پلی آف درست شود و با مشکلات خانم گلی و تفاضل گل مانند سال پیشین مواجه نباشیم، در هر حال هر چه لیگ پویا تری داشته باشیم تیم ملی کشورمان هم موفق‌تر عمل می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=23524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.