14

بدمینتون بین المللی ساحل عاج | آقایی سوم شد ؛ ثمین و ثریا قهرمان بخش دوبل شدند

  • کد خبر : 24015
  • 16 تیر 1398 - 19:02
بدمینتون بین المللی ساحل عاج | آقایی سوم شد ؛ ثمین و ثریا قهرمان بخش دوبل شدند

در مسابقات بدمینتون بین المللی ساحل عاج ثریا آقایی بدمینتون باز کشورمان موفق به کسب عنوان سوم شد. همچنین در بخش دوبل ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته عنوان قهرمانی بخش دوبل را به دست آوردند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ دومین دور مسابقاتی ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته بدمینتون بازان ایرانی در سفر آفریقا این بار در ساحل عاج با موفقیت هر دو بدمینتون باز همراه بود.

ثریا آقایی بدمینتون باز باتجربه تر ایران در این رقابت ها در دیدار نیمه نهایی برابر حریف خود مغلوب شد و نتوانست به فینال برسد. این شکست، ثریا آقایی را در رده سوم مسابقات بدمینتون بین المللی ساحل عاج قرار داد. او در مسابقات بین المللی بنین نیز به مقام سوم رسیده بود.

اما تیم دو نفره ایران متشکل از ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته در دیدار پایانی بخش دوبل برابر تیمی از مصر به میدان رفتند و با پیروزی 2 بر صفر در این مسابقه قهرمان این تورنمنت شدند. آن ها در تورنمنت بنین نیز در بخش دوبل روی سکو رفته و سوم شده بودند.

هر 2 دختر بدمینتون باز ایران با هزینه شخصی برای حضور در 4 دوره مسابقه بین المللی متوالی عازم قاره سیاه شده اند و پس از ترک ساحل عاج در 2 تورنمنت دیگر به میدان می روند. آقایی و عابد خجسته در راه کسب امتیاز برای حضور در المپیک توکیو قرار دارند.

مسابقات بین المللی غنا ۲۷ تا ۳۰ تیر در آکوا و مسابقات بین المللی نیجریه ۲ تا ۵ مرداد در لاگوس برگزار می‌شود و ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته در این رقابت ها حاضر خواهند بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=24015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.