بدرالملوک کوهرنگی: قهرمانی آسیا آخرین شانس سهمیه المپیک تیراندازی است| با کمبود مهمات مواجه هستیم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

بدرالملوک کوهرنگی: قهرمانی آسیا آخرین شانس سهمیه المپیک تیراندازی است| با کمبود مهمات مواجه هستیم

  • کد خبر : 24397
  • 24 تیر 1398 - 23:21
بدرالملوک کوهرنگی: قهرمانی آسیا آخرین شانس سهمیه المپیک تیراندازی است| با کمبود مهمات مواجه هستیم

بدرالملوک کوهرنگی گفت: آخرین پنجره تیراندازان برای کسب سهمیه المپیک مسابقات قطر است و اگر بتوانیم در قطر تعداد سهمیه‌های دوره قبل را تکرار کنیم شرایط خوبی خواهیم داشت.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران- بدرالملوک کوهرنگی در مورد شرایط ملی پوشان تیراندازی اظهار کرد: اردوهای تیم ملی مرتب انجام می‌شود و همیشه پابرجاست مگر اینکه چند روزی را ملی پوشان استراحت داشته باشند. برخی از ملی پوشان به مسابقات دانشجویان جهان رفته بودند و بعد از بازگشت چند روزی استراحت داشتند. سه ملی پوش جوان نیز به مسابقات جهانی زول آلمان اعزام شده اند که مسابقات آنها در حال انجام است. مسابقات زول آلمان هر ساله برگزار می‌شود و تیراندازان ما برای آمادگی، تجهیز و به روز کردن کردن سلاح‌ها و تجهیز مهمات راهی این مسابقات می‌شوند. به هر حال از فردا دوباره ملی پوشان به اردو باز می‌گردند. در پایان این هفته رکوردگیری داریم و در هفته آینده نیز مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات آزاد را خواهیم داشت.

کوهرنگی در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت سرمربی تیم ملی در خصوص کمبود مهمات آیا فدراسیون برنامه‌ای برای اردوی برون مرزی دارد گفت: همین طور است. با کمبود مهمات مواجه هستیم و تنها تا جام جهانی ریو فشنگ خواهیم داشت. نمی دانم چگونه می‌توانیم فشنگ مورد نیاز را تأمین کنیم و هنوز برای این موضوع به نتیجه صد درصدی نرسیده ایم، اما با توجه به عددی که سرمربی برای مقدار فشنگ موجود اعلام کرده باید اردوی برون مرزی داشته باشیم. ما تا ریو که مشکلاتمان مرتفع است اما برای مسابقات قهرمانی آسیا قطر باید ببینیم چطور می‌توانیم مشکلات را رفع کنیم. اگر نتوانیم فشنگ خریداری کنیم حتماً باید اردوی برون مرزی داشته باشیم.

وی در مورد تعداد نفرات اعزامی به مسابقات جهانی ریو گفت: هنوز تعداد تیراندازان اعزامی به ریو قطعی نشده است و مجوز شورای برون مرزی را هم نگرفته ایم. باید سرمربی تیم ملی اسامی را مشخص کند و ما هم درخواست کرده ایم که شانس کسب سهمیه را اعزام کنند، یعنی کسانی که از لحاظ رکوردی به کسب سهمیه المپیک نزدیک تر باشند. هفته‌های آینده تعداد و اسامی نهایی می‌شود و اعلام خواهیم کرد. خدا را شکر الهام هاشمی یکی از برترین مربیان دنیا در بخش آنالیز است. او با توجه به مسافت و هزینه‌ها تا ریو و با توجه به سیاست‌ها فدراسیون تنها شانس کسب سهمیه‌ها را اعزام خواهد کرد. سرمربیان اسامی را می‌دهند و ما تنها کار اجرایی را انجام می‌دهیم و برای ویزا اقدام می‌کنیم.

او با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا قطر خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات ریو باید اردوها به نحوی باشد که با تمام قوا در قهرمانی آسیا قطر شرکت کنیم و بهترین نتیجه را در قطر کسب کنیم. آخرین پنجره تیراندازان برای کسب سهمیه المپیک مسابقات قطر است. باید با تمام توان به قطر برویم هرچند که این مسابقات نیز سخت است. ما اگر بتوانیم در قطر تعداد سهمیه‌های دوره قبل را تکرار کنیم شرایط خوبی خواهیم داشت. تکرار و تثبیت تعداد سهمیه‌های المپیک قبل برای ما وضعیت خیلی خوبی خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=24397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.