15

تحول در هیئت هندبال تهران ؛ نایب رئیس جدید و توسعه هندبال دختران

  • کد خبر : 2442
  • 08 فروردین 1397 - 12:46
تحول در هیئت هندبال تهران ؛ نایب رئیس جدید و توسعه هندبال دختران

هندبال پایتخت در اواخر سال 96 با موجی از انتقادات مواجه شد اما تغییرات در هیئت هندبال استان تهران در سطح نایب رئیسی ، آینده هندبال تهران در بخش دختران را امیدوار کننده نشان می دهد.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSports ؛ هندبال تهران در زمستان 96 در بخش بانوان ، 2 نیمه تاریک و روشن داشت. نیمه روشن آن قهرمانی تاسیسات دریایی تهران در لیگ برتر هندبال زنان بود و نیمه تاریک آن انتقادات به این هیئت ورزشی در مورد کم کاری در زمینه های مختلف.

با این حال بر اساس ابلاغ 29 بهمن فتح الله طیبی رئیس هیئت هندبال استان تهران ، نسرین سعیدی مدیر تیم هندبال تاسیسات دریایی به عنوان نایب رئیس هیئت هندبال استان تهران منصوب شده است و این به معنای تغییر در خط سیر برنامه های هندبال زنان در استان تهران در سال 97 خواهد بود. نسرین سعیدی در گفتگو با IWSports درباره برنامه های هیئت هندبال استان تهران در حوزه بانوان صحبت کرده است:

استعدادیابی و تشکیل یک تیم منسجم

برنامه های جدید هیئت هندبال تهران از ابتدای سال 97 عملیاتی می شود. اولین برنامه این است که هئیت هندبال استان تهران با برگزاری مسابقات استعدیابی،  دختران مستعد را انتخاب کند.

در تلاش هستیم تا امسال به طور متمرکز و با همکاری مربیان پرتلاش هندبال تهران بتوانیم یک تیم پایه را با بهره مندی از چهره های مستعد هندبال استان تهران فعال کنیم به طوری که استان تهران یک تیم مشخص داشته باشد.

تربیت مربی هندبال ساحلی

موضوع دیگر برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای دانش افزایی مربیان است. ما به دانش روز هندبال نیاز داریم. علاوه بر این برگزاری یک دوره مربیگری هندبال ساحلی برای بانوان در دستور کار است که در صورتی که فدراسیون با این موضوع موافقت کند این دوره در تهران برگزار می شود و در حوزه هندبال ساحلی ، این خلا احساس می شود.

انتقادها و انتصاب مسئولین کمیته های بانوان

در مورد انتقادهایی که صورت گرفت واقعا تمام انتقادها را قبول ندارم زیرا بر خلاف مطالبی که در فضاهای مختلف نشر پیدا کرد و در جریان آن بودم ، برای مثال ۴ دوره مسابقات برای بانوان در تهران برگزار شده بود اما مشکل اصلی آن جا بود که در قسمت بانوان کمیته ها مشخص نبودند که هر بخش وظایف خود را انجام دهد.

 این خلا حل خواهد شد و اولین اقدام برای شروع کار ، جلسه ای با پیشکسوتان هندبال بانوان تهران و سپس مشخص کردن مسئول برای 4 کمیته آموزش ، مسابقات ، مربیان و داوران خواهد بود.

موضوعی که اهمیت دارد حضور در محل هیئت است. مسئولیت من و مسئولان کمیته ها تنها یک نام نخواهد بود و در طی روزهای هفته بر اساس برنامه مشخصی در هیئت هندبال استان تهران حضور خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.