مسابقات کشوری وزنه‌برداری بانوان با حاشیه آغاز شد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
9

مسابقات کشوری وزنه‌برداری بانوان با حاشیه آغاز شد

  • کد خبر : 24509
  • 25 تیر 1398 - 13:06
مسابقات کشوری وزنه‌برداری بانوان با حاشیه آغاز شد

رییس هیات وزنه برداری اصفهان به مشکل قطع شدن آب و برق در محل اسکان تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور بانوان را پاسخ داد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –  مسابقات وزنه برداری بانوان قهرمانی کشور، از امروز (سه شنبه) در اصفهان آغاز شده است. روز گذشته تیم های شرکت کننده وارد محل در نظر گرفته شده برای اسکان تیم ها شدند اما به نظر می رسد با مشکلاتی رو برو بوده اند. از فشار کم آب تا قطع شدن برق و حتی نبود فضای کافی برای اسکان تیم ها از مواردی بود که عنوان شد تیم ها با آن درگیر بوده اند.

حمیدرضا فدوی رییس هیات وزنه‌برداری اصفهان درباره حاشیه‌های پیش آمده نسبت به امکانات نامناسب محل اسکان تیم های شرکت کننده در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور بانوان گفت: فضا به اندازه کافی بود. ما ۳۰۰ نفر مهمان از سراسر ایران داشتیم که ۲۰۰ نفر را در خوابگاه آموزش و پرورش اسکان دادیم و ۱۰۰ نفر دیگر هم در خوابگاه تجدد و سرای ورزشکاران اسکان داده شدند.

او ادامه داد: ۲۰۰ نفری که در خوابگاه آموزش و پرورش بودند، همزمان با هم دوش گرفته بودند و ظرفیت آب مخازن خالی شده بود. زمانی که پمپ آب دوباره آب را به داخل مخازن پمپاژ می کرد، در ساعات اوج مصرف برق بود و از طرفی کولرها و لامپ ها هم روشن بودند در نتیجه برق قطع می شد! البته از اداره برق، موتور برق آوردند و مشکلات رفع شد. من نیز ساعت ۵-۶ صبح دوباره بازدید داشتم و آب بود و کولرها هم کار می کردند و مشکل خاصی نیست. من و همکارانم از یک ماه پیش تلاش هایی را داشتیم تا مسابقات به بهترین شکل برگزار شود و در اولین دوره مسابقات که در مشهد بود ۷۰ نفر شرکت کردند اما در این دوره فقط ۷۰ نفر کادر اجرایی و داوری ما هستند.

اطلاعات خبر: نویسنده: مهتا قره داشی تنظیم کننده: تحریریه *منبع: ایسنا*انتشار 25 تیر ۱۳۹۸ 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=24509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.