مسابقه تدارکاتی ؛ دختران ملی پوش فوتسال ایران ، چین را 6 تایی کردند | IWSPORTS | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

تدارکاتی ؛ دختران فوتسال ایران چین را 6 تایی کردند

  • کد خبر : 2459
  • 08 فروردین 1397 - 21:29
تدارکاتی ؛ دختران فوتسال ایران چین را 6 تایی کردند

تیم ملی فوتسال زنان ایران در دیداری تدارکاتی در تهران موفق شد چین را با شکست سنگینی مواجه کند. یک پیروزی دلچسب برابر چین که نشان از آمادگی بالای شاگردان شهرزاد مظفر داشت.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSports ؛ تیم ملی فوتسال زنان چین که برای برگزاری 3 مسابقه تدارکاتی به ایران سفر کرده در اولین مسابقه خود امروز چهارشنبه هشتم فروردین 97 برابر تیم ملی بزرگسالان ایران شکست خورد.

در این مسابقه که در کمپ تیم های ملی برگزار شد و تماشاگران در آن حضور نداشتند در نیمه نخست سارا شیربیگی، فاطمه اعتدادی، فاطمه ارژنگی و فرشته خسروی برای ایران گلزنی کردند و نیمه نخست با برتری 4 بر یک ایران پایان یافت.

در نیمه دوم ایران 2 بار دیگر توسط فاطمه اعتدادی و سارا شیربیگی به گل رسید تا حریف خود را 6 تایی کند. کادر فنی تیم جوانان و همین طور لیلا صوفی زاده نائب رییس فدراسیون نیز در سالن مسابقه حضور داشتند.

2 تیم ایران و چین بار دیگر روز شنبه در کمپ تیم های ملی با هم روبرو می شوند. البته تیم ملی چین قرار است روز جمعه 10 فروردین نیز یک بازی با تیم ملی جوانان برگزار کند.

این مسابقات تدارکاتی بخشی از روند آماده سازی تیم ملی فوتسال زنان ایران در راه مسابقات قهرمانی آسیا به شمار می رود. تیم ملی فوتسال بانوان قرار است پس از 2 باتزی تدارکاتی اش با چین ، 2 مسابقه نیز در تهران برابر اوکراین برگزار کند.

شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پیش از این گفته بود که برای از دست ندادن فرصت تمرینی حتی برای یک روز ، اردوی آماده سازی خارج از کشور را لغو کرده و تیم ملی تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در تهران تمرین خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2459

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.