11

محک زدن همه بازیکنان ؛ خواسته کادر فنی در بازی با چین

  • کد خبر : 2463
  • 08 فروردین 1397 - 21:48
محک زدن همه بازیکنان ؛ خواسته کادر فنی در بازی با چین

رز جدیدی زاده مربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران تاکید کرد کادر فنی تیم ملی در دیدار دوستانه برابر چین به دنبال محک زدن همه بازیکنان بوده است.

رز جدیدی زاده در گفتگو با رسانه ورزش زنان ایران IWSports ؛ اظهار کرد: بازی با چین بازی مفیدی برای تیم ملی فوتسال بود. چین در آسیا تیم ضعیفی نیست و ما در بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان ، در بازی رده بندی با این تیم روبرو شده بودیم.

وی افزود: پیش بینی ما این است که در مسابقات قهرمانی آسیا در مرحله بالاتر به این تیم برخورد خواهیم کرد و در مسابقه تدارکاتی اول برابر چین ، بازیکنان ما با آمادگی بالا اجازه عرض اندام به تیم حریف ندادند و اگر در تمام جریان بازی از تیم اصلی خود استفاده می کردیم پیروزی پرگل تر و قاطع تری کسب می کردیم.

مربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: نظر کادر فنی این بود که همه بازیکنان در میدان محک بخورند و به همین دلیل در نیمه دوم بازیکنانی که کمتر فرصت بازی به دست آورده بودند به زمین مسابقه رفتند و بازیکنان اصلی استراحت کردند.

جدیدی زاده عنوان کرد: 3 بازیکن دیگر ما نیز در این مسابقه در فهرست مسابقه حضور نداشتند که احتمالا در جریان بازی روز شنبه برابر چین وارد لیست مسابقه می شوند و بدین ترتیب در بازی دوم با چین در تهران نیز به دنبال فرصت دادن به همه بازیکنان حاضر در اردو برای نشان دادن توانایی هایشان هستیم. به بازی با چین به چشم فرصت مناسب برای محک زدن همه بازیکنان حاضر در اردو نگاه می کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.