21

لیگ قهرمانان زنان اروپا ؛ بارسلونا حذف شد ؛ چلسی و منچستر سیتی به نیمه نهایی رسیدند

  • کد خبر : 2476
  • 09 فروردین 1397 - 12:12
لیگ قهرمانان زنان اروپا ؛ بارسلونا حذف شد ؛ چلسی و منچستر سیتی به نیمه نهایی رسیدند

دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان زنان اروپا برگزار شد و بارسلونا با شکست برابر المپیک لیون فرانسه حذف شد و منچستر سیتی ، چلسی و ولفسبورگ به نیمه نهایی رسیدند.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSports ؛ دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی فوتبال لیگ قهرمانان زنان اروپا چهارشنبه شب (8 فروردین) به انجام رسید و در مهم ترین مسابقه بارسلونا نتوانست از امتیاز بازی در خانه استفاده کند و با شکست خانگی برابر لیون از رسیدن به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

در حالی که در بازی رفت ، لیون 2 بر یک پیروز میدان شده بود ، در بازی برگشت اگنی له سومر مهاجم 28 ساله لیون در دقیقه 61 تنها گل بازی را وارد دروازه میزبان کرد تا بارسلونا با شکست 3 بر یک در مجموع 2 بازی ، وداع تلخی با چمپیونز لیگ داشته باشد و لیون ، مدافع عنوان قهرمانی به نیمه نهایی برسد.

در لندن ، چلسی پس از پیروزی 2 بر صفر در بازی رفت در خاک فرانسه برابر مون پلیه ، این بار در خانه هم این تیم را شکست داد و با برتری 3 بر یک در این بازی در مجموع 5 بر یک به نیمه نهایی صعود کرد.

در این بازی فران کربی در دقیقه 4 یک گل زودهنگام برای چلسی به ثمر رساند اما سوفیا یاکوبسن در دقیقه 36 بازی را به تساوی کشاند تا 2 تیم در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم رامونا باخمن مهاجم سوییسی چلسی در دقیقه 50 گل دوم آبی های لندن را به ثمر رساند و سپس در دقیقه 77 فران کربی از روی نقطه پنالتی باز هم برای چلسی گلزنی کرد.

در پراگ ، تیم اسلاویا پراگ جمهوری چک که در بازی رفت 5 گل از ولفسبورگ دریافت کرده بود و خود را حذف شده می دانست برابر حریف آلمانی یک بر یک مساوی کرد تا ولفسبورگ در مجموع با برتری 6 بر یک راهی مرحله نیمه پایانی شود.

پترا دیویسووا در دقیقه 30 برای اسلاویا پراگ گلزنی کرد و در نیمه دوم اوا پایور که در بازی رفت هم به اسلاویا پراگ گل زده بود بازی را به تساوی کشاند. این در حالی بود که ولفسبورگ برتری مطلقی بر حریف داشت اما نتوانست بیش از یک بار به گل برسد.

در پرگل ترین و جذاب ترین بازی این مرحله در سوئد ، تیم لینکوپینگ سوئد در حالی که بازی رفت را 2 بر صفر به منچستر سیتی باخته بود میزبان این تیم بود و در این بازی پرگل ، منچستر سیتی 5 بر 3 برابر حریف سوئدی پیروز شد و در مجموع 7 بر 3 به برتری رسید.

منچستر سیتی در این بازی 2 نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست ، برتری قاطع سیتی زن ها با به ثمر رساندن 4 گل همراه بود به طوری که جین راس در دقیقه 14 ، جورجیا استنوی در دقایق 23 و 33 و جنیفر بیتی در دقیقه 42 در نیمه نخست ، برتری 4 بر صفر منچستر سیتی را رقم زدند.

در نیمه دوم لینکوپینگ 2 بار در دقایق 51 و 60 توسط ماریا بانوسیچ که دومی از روی نقطه پنالتی بود به گل رسید و اختلاف را کم کرد ، سپس ایزی کریستیانسن در دقیقه 64 گل پنجم سیتی را به ثمر رساند و گل تاو آلمکوییست در دقیقه 77 برای تیم سوئدی ، پایان بخش گل های این بازی بود.

بدین ترتیب المپیک لیون فرانسه ، منچستر سیتی ، چلسی و ولفسبورگ در نیمه نهایی چمپیونز لیگ حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.