14

مسابقات پومسه بانوان کشور در اصفهان | جام از اصفهان خارج نشد

  • کد خبر : 24872
  • 02 مرداد 1398 - 6:47
مسابقات پومسه بانوان کشور در اصفهان | جام از اصفهان خارج نشد

پرونده مسابقات پومسه بانوان کشور به میزبانی اصفهان بسته شد. همان طور که پیش بینی می‌شد اصفهانی‌ها اجازه ندادند جام از این شهر خارج شود. قهرمانی قاطع و بی حرف و حدیث، سرنوشت مسابقات قهرمانی کشور برای دختران پومسه اصفهان بود.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت‌های پومسه بانوان کشور در اصفهان در رده‌های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال و ۵۱ تا ۶۰ سال و در بخش ترکیبی و ابداعی انفرادی ۴ رده‌سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال و در بخش تیمی (۳ نفره) رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال برگزار شد.

حضور ۳۲۳ پومسه‌رو از ۲۴ استان برای حضور در این رقابت ها عازم زاینده رود شده بودند و در نهایت اصفهان با درخشش مرجان سلحشوری و سایرین با ۱۲ مدال و ۷۴ امتیاز شامل ۷ مدال طلا و ۲ نقره و ۳ برنز عنوان قهرمانی را به دست آورد. این آمار به اصفهان کمک کرد برای سومین سال پی در پی قهرمان پومسه زنان ایران شود. تیم “ب” استان اصفهان نیز چهارم شد.

عنوان نایب قهرمانی به تیم استان البرز رسید که با مجموع ۹ مدال و ۵۲ امتیاز شامل ۴ طلا، یک نقره و ۴ برنز عملکرد خوبی داشت اما این عملکرد درخشان برای قهرمانی کافی نبود. تهران نیز با رتبه سوم و بدون کسب طلا اما با ۵ مدال نقره و ۴ برنز و کسب ۳۵ امتیاز به کار خود پایان داد.

زنجان، خوزستان، کرمان، مازندران، همدان و فارس به ترتیب در رده پنجم تا دهم قرار گرفتند. از سوی کمیته برگزاری مسابقات شبنم میرزایی (مازندران) مریم کوثری (خراسان رضوی) و فاطمه مهرابی (اصفهان) به عنوان داوران برتر معرفی شدند.

مهسا مردانی از اصفهان به عنوان بهترین مربی، آیسا خورشیدی از فارس به عنوان بازیکن شیرزن، مرجان سلحشوری از اصفهان به عنوان فنی ترین بازیکن، و خوزستان به عنوان تیم اخلاق انتخاب شدند. اسامی مدال آوران این رقابت ها به شرح ذیل است:

«بخش استاندارد»

رده سنی کمتر از ۱۲ سال: ۱- زینب شهریاری (البرز) ۲- نرگس بلغند (اصفهان الف) ۳- زهرا منصوری (خوزستان) – مریم امیدوار (تهران)

رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال: ۱- زهرا خانیان (اصفهان الف) ۲- شیما نساجی (اصفهان ب) ۳- هستی جعفری (زنجان) – مبینا رییسی (البرز)

رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال: ۱- زینب طوغیانی (اصفهان الف) ۲- تارا مردانی (اصفهان ب) ۳- فاطمه بیدکی (البرز) – کیانا نوری (مازندران)

رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال: ۱- مرجان سلحشوری (اصفهان) ۲- ریحانه عمرانی مقدم (تهران) ۳- فاطمه حسام (گلستان) –سارا بوربور (البرز)

رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال: ۱- آتوسا فرهمند پارسا (البرز) ۲- سونا رزاقی (زنجان) ۳- زهرا عباس‌ پور (تهران) – سیده معصومه حسینی (همدان)

رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال: ۱- نرجس شریفی (کرمان) ۲- کبری سخایی وطن (قم) ۳- زهره افضل (اصفهان الف) – همتا حاجیلویی (البرز)

رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال: ۱- رها میر بزرگی (البرز) ۲- مهین دخت لطفی‌ پور (فارس)

«بخش ابداعی»

رده‌سنی کمتر از ۱۴ سال: ۱- فاطمه بهرامی (اصفهان) ۲- آفاق شاهین (تهران) ۳- دنیا حافظی (اصفهان) – آیسا خورشیدی (فارس)

رده‌سنی ۱۵ تا ۱۷ سال: ۱- نسترن رحیمی راد (خوزستان) ۲- یاسمن لیموچی (اصفهان) ۳- مائده شکوری (زنجان) – پریسا سلیمیان (اصفهان)

رده‌سنی بالای ۱۸ سال: ۱- دنیا یزدان جو (البرز) ۲- فاطمه حسام (گلستان) ۳- مرجان تاجی رستم آبادی (اصفهان الف) –  (تهران)

«بخش تیمی»

رده‌سنی کمتر از ۱۴ سال: ۱- اصفهان ۲- تهران ۳- خوزستان – اصفهان ب

رده‌سنی ۱۵ تا ۱۷ سال: ۱- اصفهان ۲- تهران ۳- اصفهان ب – زنجان

رده‌سنی ۱۸ تا ۳۰ سال: ۱- اصفهان ۲- البرز ۳- تهران – زنجان

رده‌سنی بالای ۳۱ سال: ۱- البرز ۲- تهران ۳- همدان – اصفهان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=24872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.