13

فریده شجاعی : گلاره کاکاوندپور مستقل از فدراسیون بسکتبال تصمیم نمی گیرد

  • کد خبر : 25032
  • 06 مرداد 1398 - 8:01
فریده شجاعی : گلاره کاکاوندپور مستقل از فدراسیون بسکتبال تصمیم نمی گیرد

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال می‌گوید مسئول اصلی بخش بانوان این فدراسیون است اما کارها را به صورت مشارکتی پیش می‌برد. فریده شجاعی تاکید کرده است گلاره کاکاوندپور مستقل از فدراسیون بسکتبال تصمیم نمی گیرد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از ایسنا، فریده شجاعی در مورد اعزام تیم بسکتبال پنج نفره بانوان به قهرمانی آسیا گفت: با فکر اعزام در حال انجام کارهایمان هستیم و تیم در اردو به سر می‌برد. اصلا به اعزام نشدن فکر نمی‌کنیم اما این موضوع به برنامه فیبا( فدراسیون جهانی بسکتبال) بستگی دارد چرا که هنوز برنامه ریزی دسته دوم را  اعلام نکرده است و همین موضوع آدم را به شک می‌اندازد که مسابقات برگزار می‌شود یا نه. با این وجود ما آماده هستیم.

او در این مورد افزود: به اعزام تیم شک ندارم اما بستگی به برگزاری مسابقات دارد. قبلا گفتند رقابت‌های دسته دوم برگزار می‌شود اما هنوز تکلیف آن مشخص نیست.  همه چیز از طرف ما آماده است ولی برنامه‌ریزی فیبا حساب و کتاب ندارد و ممکن است به هم بخورد.

شجاعی در مورد اعزام تیم به مسابقات غرب آسیا گفت: ما به قهرمانی در این مسابقات فکر می‌کنیم.  بازیکنانمان باید کار خود را از جایی شروع کنند به همین دلیل اعزام به غرب آسیا را به هم نمی‌زنیم.

او در این مورد بیان کرد:  در حال جذب اسپانسر هستیم اما اگر اسپانسر هم پیدا نشود،  فدراسیون تیم را به غرب آسیا  اعزام می‌کند.

به مسابقات قهرمانی آسیا نمی‌روم

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که آیا با تیم به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شود؟ بیان کرد:  باید نهایت صرفه جویی را داشته باشیم. با رفتن من شاید جای کسی که واجد شرایط است گرفته شود. ترجیح می‌دهم مربی، فیزیوتراپ، پزشک و حتی رسانه با تیم اعزام شود. از نظر من این افراد در اولویت هستند. اعزام کسی که برای تیم مفید است بهتر خواهد بود به همین دلیل من نمی‌روم.

سفر به هلند سوء تفاهم ایجاد کرد

او در واکنش به شائبه مستقل عمل کردن کمیته سه نفره فدراسیون گفت: کیمته سه نفره زیر نظر فدراسیون است و همه با هم هماهنگ کار می‌کنیم. همه برنامه‌ریزی‌ها به صورت مشترک انجام می‌شود.  سوء تفاهماتی در این مورد ایجاد شده است. کمیته سه نفره زیر نظر آقای کسایی‌پور تصمیم سازی و سپس در بخش بانوان خانم کاکاوندپور برنامه‌ها را با من هماهنگ می‌کند و تاییدیه را از من می‌گیرد.

شجاعی به همکاری کمیته سه نفره فدراسیون با سایر بخش‌ها اشاره و بیان کرد: علاوه بر نایب رئیس، مدیر تیم‌های ملی هم هستم  بنابراین همه چیز با همکاری انجام می‌شود. حتی هنگام انتخاب اعضای تیم هم به من اطلاع می‌دهند که چه کسانی انتخاب شده و اگر نظری دارم بگویم، در نتیجه نظرات خودم را می‌دهم و کسانی که لازم است را اضافه می‌کنم.  به طور کلی با هم هماهنگ هستیم و اینگونه نیست که کمیته سه نفره مستقل عمل کند. مقابل هم نیستیم بلکه در کنار هم کارها را انجام می‌دهیم و هر کسی وظیفه‌ای دارد که به آن عمل می‌کند.

او در ادامه افزود: به خاطر سفر قبلی به هلند سوء تفاهم‌هایی ایجاد شد و این ذهنیت را به وجود آورد که در کنار هم نیستیم ولی اینگونه نیست. هر هفته جلسه داریم و غیر از این هم  نمی‌شود چون تنها یک فدراسیون داریم. در فوتبال هم سال‌ها به دنبال جدایی فوتسال از فوتبال بودند اما نشد. بسکتبال هم این شرایط را دارد.

اختلاف نظر وجود دارد اما همکاری می‌کنیم

شجاعی بیان کرد: نایب رئیس فدراسیون هستم و بانوان بسکتبال هم زیر نظر من هستند. ممکن است اختلاف نظرهایی حتی با کادر پنج نفره داشته باشم چون بازی‌ و تمرینات را می‌بینم و از آنجایی که فردی فنی هستم نظراتم را می‌گویم اما آنها از فدراسیون جدا نیستند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در واکنش به این موضوع که گاهی به نظر می‌رسد در بخش سه نفره اختیار کاکاوندپور بیشتر از نایب رئیس است، بیان کرد: به نظر شما اختیار  نایب رئیس بیشتر است یا مسئول کمیته سه به سه؟ هر کسی مطابق با وظیفه  خود کار می‌کند. کاکاوندپور مسئول کمیته سه نفره بانوان است. او گاهی تصمیم‌سازی می‌کند و بعد تصمیم گیری‌ها را با هم انجام می‌دهیم. کارها را صورت جمعی انجام می‌دهیم و اینگونه نیست که کاکاوندپور برای خودش کار کند.

 

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.