13

آرزو صدقیانی زاده به سایپا پیوست

  • کد خبر : 25120
  • 06 مرداد 1398 - 22:21
آرزو صدقیانی زاده به سایپا پیوست

آرزو صدقیانی زاده بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال نامی نو اصفهان که همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شده بود به سایپا پیوست. تیم نیلوفر اردلان به دنبال جذب ملی پوشان برای تبدیل شدن به یکی از مدعیان قهرمانی است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ آرزو صدقیانی زاده بازیکن تیم فوتسال نامی نو اصفهان پس از یک فصل بازی در این تیم و قهرمانی با نامی نو در لیگ برتر فوتسال، به سایپا پیوست تا در فصل جدید نارنجی پوش شود.

سایپا پس از مدتی غیبت در سطح اول فوتسال زنان ایران، بار دیگر قرار است در لیگ برتر به میدان برود و نیلوفر اردلان سرمربی این تیم به دنبال تشکیل تیمی قدرتمند است. پروژه جذب آرزو صدقیانی در حالی به ثمر نشسته که فرشته کریمی نیز پیش از این به سایپا ملحق شده بود.

آرزو صدقیانی زاده که ترجیح می‌داد در تیمی تهرانی بازی کند اکنون به هدف خود رسیده است. او دو فصل قبل، سال درخشانی را در آبادان همراه با پالایش نفت داشت و در تیم رز جدیدی زاده قهرمانی لیگ را جشن گرفت اما سال قبل با حضور شهناز یاری در سپیدرود تهران به این تیم رفت البته موچ دسته جمعی بازیکنان و مربیان سپید رود در پی انحلال، به اصفهان سبب شد صدقیانی زاده در اصفهان کار را ادامه دهد.

با حضور در سایپا، حالا سایپا به تدریج چهره تیمی مدعی را می‌یابد. نیلوفر اردلان نگاه ویژه ای به بازیکنان باتجربه و کارآمد دارد و البته عجیب نبود که در بدو کار خود به سراغ فرشته کریمی برود. به نظر می‌رسد سایپا بازیکنان دیگری را نیز جذب خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.