حفظ شاکله حفاری اهواز در لیگ فوتسال بانوان | مینا بارانی : بودجه حفاری کاهش یافته است | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
26

حفظ شاکله حفاری اهواز در لیگ فوتسال بانوان | مینا بارانی : بودجه حفاری کاهش یافته است

  • کد خبر : 25200
  • 07 مرداد 1398 - 17:28
حفظ شاکله حفاری اهواز در لیگ فوتسال بانوان | مینا بارانی : بودجه حفاری کاهش یافته است

حفظ شاکله حفاری اهواز در لیگ فوتسال بانوان به معنای حضور تیمی قدرتمند از سوی خوزستانی در فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان است. مینا بارانی سرمربی حفاری می گوید بودجه حفاری کاهش یافته است و این به معنای صرفه جویی در هزینه های آتی این تیم خواهد بود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – مینا بارانی در خصوص آغاز تمرینات تیم فوتسال ملی‌ حفاری برای حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان ، اظهارکرد: تمرینات تیم از هفته گذشته آغاز شده است که کارمان را با تست‌گیری از بازیکنان بومی و غیربومی آغاز کردیم و توانستیم دو نفر را به جمع بازیکنان سال گذشته اضافه کنیم. شاکله تیم فصل گذشته حفظ شده است، البته بنایی و رحیمی از تیم جدا شدند.

وی درباره هدف حفاری برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال گفت: امسال ملی‌حفاری با کاهش بودجه مواجه شده است و طی جلسه‌ای که با آقای محمدنیا مدیرعامل باشگاه داشتیم، به این موضوع اشاره داشت که به تمام تیم‌های ورزشی اعلام شده که سقف بودجه‌ای‌شان کاهش پیدا کرده است که این موضوع نیز شامل حال تیم فوتسال بانوان نیز می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری ادامه داد: آن‌چه مدیرعامل باشگاه در وهله اول از ما خواست، حفظ اخلاق ورزشی بود و این‌که تلاش کنیم در میادین ورزشی اخلاق را نبازیم و این مهم را همیشه سرلوحه کارمان قرار دهیم. البته از ما خواست که نتیجه لازم را هم کسب کنیم و روی سکو باشیم.

وی بیان کرد: به هر حال مدیرعامل باشگاه در جلسه‌ای که داشتیم برای کسب مقام ما را تحت فشار قرار نداد ولی از روز اول که کارمان را آغاز کردیم، کادر فنی و بازیکنان برای قهرمانی یک‌دل شدند. تلاش‌ می‌کنیم تا مقامی در خور نام و شخصیت تیم بانوان ملی‌حفاری کسب کنیم تا اگر بشود مجددا جام قهرمانی را به خوزستان برگردانیم.

وی درباره تغییرات ایجاد شده در لیگ برتر نسبت به زمانی که خودش به عنوان سرمربی در لیگ فعالیت داشت نیز عنوان کرد: یکی از تغییرات، اضافه شدن مرحله پلی‌آ‌ف به لیگ برتر است. فصل گذشته ملی‌حفاری تا پیش از مسابقات پلی‌آف عملکرد بسیار خوبی داشت ولی وقتی بازی‌ها به مرحله پلی‌آف می‌رسد، بازیکنان تحلیل می‌رود و ممکن است دچار آسیب‌دیدگی و شاید بدشانسی شوند که این موضوع شامل حال تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری نیز شد و با توجه به مشکلاتی که برای تیم پیش آمد از کورس قهرمانی عقب افتاد.

بارانی در پایان گفت: پنج شش بازیکن را در تیم فعلی ملی‌حفاری داریم که در گذشته نیز با من در ملی‌حفاری کار کرده‌اند که اکنون با تجربه‌تر و پخته‌تر شده‌اند و می‌توانند بیشتر به تیم کمک کنند و من هم روی کمک این بازیکنان حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.