18

سیاست جوانگرایی در فدراسیون اسکی | فروغ عباسی و سمانه بیرامی باهر به پایان خط رسیده اند؟

  • کد خبر : 25227
  • 08 مرداد 1398 - 11:32
سیاست جوانگرایی در فدراسیون اسکی | فروغ عباسی و سمانه بیرامی باهر به پایان خط رسیده اند؟

فروغ عباسی اسکی باز المپیکی ایران لب به انتقاد از فدراسیون اسکی گشوده و می گوید فدراسیون اسکی در حال کنار گذاشتن اوست. به گفته فروغ عباسی، فدراسیون اسکی می گوید اسکی باز بزرگسال نمی خواهد و می خواهد جوانگرایی کند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس”به نظر می رسد دوران حضور فروغ عباسی در سطح اول اسکی ایران در میادین بین المللی رو به اتمام است. عباسی که در دوچرخه سواری و البته هنر هم یدی طولا دارد اکنون در راه خروج از برنامه های قهرمانی فدراسیون اسکی است. این موضوع را فروغ عباسی عنوان کرده است.

به نظر می رسد سیاست جدید فدراسیون اسکی این است که به تدریج اسکی بازان جدید و جوان را جایگزین قدیمی ترها کند. این رویکرد اگر در آینده نیز به همین شکل، پیش برود به معنای پایان دوران حضور فروغ عباسی و سمانه بیرامی باهر، المپین های ایران خواهد بود.

در همین رابطهفروغ عباسی، ملی پوش اسکی بانوان که در سال ۲۰۱۸ در المپیک زمستانی حضور داشت در مورد این موضوع گفت: در حال حاضر که تابستان است و ما در اردوی تیم ملی نیستیم. البته امسال به خاطر سیاست جدید فدراسیون ما را دعوت نکردند! با وجود اینکه من نفر اول اسلالوم در مسابقات کشوری شدم،‌متاسفانه دعوتی از من نشد.

وی افزود: می گویند فقط می خواهیم روی نونهالان و نوجوانان کار کنیم و بزرگسالان را کلا کنار گذاشتند! حتی یک تماس هم در ماه‌های اخیر با من و چند تن دیگر از اسکی بازان گرفته نشده که کجا هستیم و چه کار می کنیم.

عباسی در پایان با انتقاد از فدراسیون گفت: امیدوارم به این راحتی ما را کنار نگذارند. به هر حال ما سال ها برای این رشته زحمت کشیدیم و روی ما سرمایه گذاری شده است. اینکه راحت و سریع بخواهند ما را کنار بگذارند، دور از انصاف است.

فروغ عباسی در حالی این رویکرد را دور از انصاف می داند که فدراسیون اسکی برای پرورش یک نسل جدید دارای ایده و حق است. موضوع این است که فدراسیون اسکی به طور دقیق به دنبال چه اهدافی در زمینه توسعه ورزش قهرمانی در آینده است و ستاره های کنونی در این برنامه ها چه جایگاهی دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.