کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن | جعفری: اولویت اول من باشگاه ذوب‌آهن است | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
19

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن | جعفری: اولویت اول من باشگاه ذوب‌آهن است

  • کد خبر : 25482
  • 14 مرداد 1398 - 0:48
کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن | جعفری: اولویت اول من باشگاه ذوب‌آهن است

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن درباره وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم گفت: حدود ۹۰ درصد بازیکنان تیم قراردادشان به اتمام رسیده است و برای فصل آینده بلاتکلیف هستیم.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از خبرگزاری تسنیم صفورا جعفری از مشخص نبودن وضعیت تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن برای فصل آینده خبر داد و اظهار داشت: پس از پایان لیگ قرار بود باشگاه بلافاصله تصمیم‌گیری کرده و برای فصل آینده، تیم را برای قهرمانی ببندد اما تاکنون این اتفاق رخ نداده و ما بازیکنان منتظر این خبر هستیم.

وی ادامه داد: متأسفانه هیئت‌مدیره باشگاه تاکنون تشکیل جلسه نداده است که بودجه سال آینده در نظر گرفته شود و منتظریم که مدیرعامل باشگاه بودجه را تصویب کرده و به ما خبر دهند.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن از بلاتکلیفی وضعیت این تیم گلایه کرد و گفت: شرایط فعلی بسیار بد است و اکثر تیم‌ها در حال یارگیری و تماس گرفتن با بازیکنان هستند. قرار بود ذوب‌آهن قبل از اتمام فصل قرارداد بازیکنان را تمدید کرده و تیم را تقویت کند اما متأسفانه چون جلسه هیئت‌مدیره مدام به تعویق افتاده است، بودجه فصل بعد هنوز مشخص نشده و تکلیف ما معلوم نیست.

وی درباره وضعیت ادامه همکاری با ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: قراردادم با ذوب‌آهن به اتمام رسیده و بازیکن آزاد هستم و از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارم، اما اولویت اول من باشگاه ذوب‌آهن است و فعلاً منتظرم تا تصمیم باشگاه‌ مشخص شده و برنامه‌های تیم اعلام شود. اگر برنامه‌های باشگاه با من هم‌خوانی داشته باشد، ان‌شاءالله حتماً در ذوب‌آهن می‌مانم و در غیر این صورت پیشنهادات دیگری هم دارم که آنها را بررسی می‌کنم.

جعفری درباره وضعیت سایر بازیکنان ذوب‌آهن افزود: حدود 90 درصد بازیکنان تیم قراردادشان به اتمام رسیده و آزاد هستند.

وی با اظهار بی‌اطلاعی از وضعیت سرمربی فصل آینده این تیم، بیان کرد: هنوز هیچ برنامه‌ای داده نشده و مربی فصل آینده نیز مشخص نیست. این وضعیت بلاتکلیفی به ضرر باشگاه و بازیکنان است. ذوب‌آهن یک باشگاه بزرگ است که امکانات بسیار خوبی دارد و خیلی از بازیکنان دوست دارند در این تیم بمانند، اما زمانی که بلاتکلیف باشند، مطمئناً جایی می‌روند که شرایط خوبی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.