گلایه اهوازی‌ها از اقدام تازه کمیته فوتسال بانوان | بارانی: تاخیر در آغاز لیگ برتر به ضرر تیم ماست | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10

گلایه اهوازی‌ها از اقدام تازه کمیته فوتسال بانوان | بارانی: تاخیر در آغاز لیگ برتر به ضرر تیم ماست

  • کد خبر : 25489
  • 14 مرداد 1398 - 1:36
گلایه اهوازی‌ها از اقدام تازه کمیته فوتسال بانوان | بارانی: تاخیر در آغاز لیگ برتر به ضرر تیم ماست

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: تاخیر در آغاز رقابت های لیگ برتر به ضرر تیم ماست چرا که ما از ابتدا با برنامه حرکت کردیم و بازیکنان ما اکنون از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مینا بارانی سرمربی جدید تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری اهواز در خصوص شرایط تیمش قبل از شروع رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: با توجه به این که از ۲ هفته قبل تمرینات خود را شروع کردیم، تمام بازیکنان تیم آماده حضور در مسابقات هستند اما متاسفانه متوجه شدیم که لیگ با یک هفته تاخیر آغاز می شود و از این بابت ناراحت هستیم.

وی با بیان اینکه تمرینات ما به موقع انجام می شود گفت: تاخیر در لیگ به نفع برخی از تیم ها است که هنوز آماده نشده و به آمادگی لازم نرسیده اند و یا بازیکنان مد نظرشان را جذب نکرده اند.

سرمربی تیم ملی حفاری با اشاره به اینکه به دنبال انجام چند بازی تدارکاتی هستیم گفت: اعتقاد داریم که بازی های تدارکاتی به نفع تیم است و باعث می شود که نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم امیدوارم تیمی پیدا شود که بتوانیم با آن بازی کنیم.

وی در خصوص عملکرد تیم حفاری در فصل نقل و انتقالات گفت: بازیکنان مدنظرمان را جذب کردیم و اکنون در حال تمرین با تیم هستند؛ ما سعی کردیم ترکیب فصل قبل خود را حفظ کنیم و به غیر از ۲ بازیکن که از تیم جدا شدند، بقیه نفرات از سال گذشته همراه تیم بودند.

هدفمان قهرمانی در لیگ است

بارانی با بیان اینکه هدفمان قهرمانی در لیگ است و در این راستا بازیکنان بومی و خوبی جذب کردیم گفت: در این فصل سه بازیکن در پست دروازه بان و جلوزن جذب کردیم که همگی بومی هستند و زمانی در تیم حضور داشتند؛ ما در استان مربیان خوبی مثل خانم ها سلیمانی و بابایی داریم که از تجربه خوبی برخوردارند و قطعا حضور این افراد به فوتسال بانوان استان کمک می کند.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: کادر فنی و بازیکنان تیم برای قهرمانی یکدل شده اند تا جام قهرمانی را دوباره به خوزستان برگردانیم و در کل تلاش‌ می‌کنیم مقامی در خور نام و شخصیت تیم ملی‌حفاری کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فوتسال بانوان استان ظرفیت بیش از ۲ تیم را دارد گفت: تیمداری در لیگ برتر آن هم با شرایط اقتصادی فعلی بسیار سخت است و بخش خصوصی تمایلی به هزینه کردن ندارد؛ تیم ملی حفاری در ۱۰ سال اخیر به خوبی در لیگ برتر فوتسال بانوان و آقایان حضور داشته و با یک برنامه ریزی اصولی جایگاه خود را همچنان در لیگ حفظ کرده است.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری افزود: فکر می کنم در لیگ های دسته یک و ۲ بانوان کشور می توانیم تیمداری کنیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم اما حضور در لیگ برتر علاوه بر هزینه کردن نیازمند بازیکنان درجه یک است تا بتوان به اهداف خود رسید.

گفتنی است فدراسیون فوتبال پیش از این آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان را ۱۸ مرداد اعلام کرده بود اما این مسابقات با یک هفته تاخیر از ۲۵ مرداد آغاز می ‌شود؛ فصل جدید رقابت های لیگ برتر با حضور ۱۴ تیم برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.