قهرمانی سخت است اما غیرممکن نیست | سهرابی: از تجربه‌هایم در فوتسال استفاده می‌کنم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10

قهرمانی سخت است اما غیرممکن نیست | سهرابی: از تجربه‌هایم در فوتسال استفاده می‌کنم

  • کد خبر : 25599
  • 16 مرداد 1398 - 2:53
قهرمانی سخت است اما غیرممکن نیست | سهرابی: از تجربه‌هایم در فوتسال استفاده می‌کنم

بازیکن جدید تیم فوتسال مس رفسنجان در گفتگویی درباره شرایط جدیدی که دو هفته قبل تصمیمش را گرفت صحبت کرده است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس و به نقل از کرمان ساکر، فاطمه سهرابی ملی پوش فوتبال بانوان و فصل گذشته شهرداری سیرجان، بعد از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر فصل گذشته ترجیح داد باز هم فضای حرکت خود را با توپ گرد تغییر دهد و به مس رفسنجان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان بپیوندد. او در رابطه با انتخاب جدیدش و هدف دختران مس رفسنجان در فصل جدید با کرمان ساکر صحبت کرده است.

فاطمه سهرابی درباره تصمیم دوباره‌اش که از فوتبال به سالن آمده، گفت: در فوتسال فضای رقابت در بین تیم ها بسیار نزدیک به هم و سخت است. همیشه رقابت کردن را بسیار دوست دارم. در فوتسال تیم های قدرتمند و مدعی زیاد هستند رقابت ها بسیار حساس است و این باعث جذابیت بیشتر لیگ می شود.

وی اما در خصوص هدف مس در لیگ فصل جدید که با توجه به خریدهای این تیم به نظر می‌رسد در فصل جدید مدعی قهرمانی باشند، اظهار کرد: ما در این لیگ به دنبال کسب بهترین نتیجه ممکن هستیم قهرمانی بسیار سخت ولی دور از دسترس نیست ما بازی به بازی تلاش می کنیم و با در نظر گرفتن همه شرایط پیش می رویم در حال حاضر بسیار با انگیزه هستیم و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و با تمام قوا به استقبال این بازی ها میرویم

سهرابی همچنین در رابطه با هدف شخصی خود در فوتسال گفت: اهداف شخصی بسیاری دارم اما در حال حاضر فقط به اهداف تیم فکر می کنم و امیدوار هستم بتوانم در تیم مثمر ثمر و تاثیر گذار باشم؛ جدا از هر نتیجه ای که قرار است در پایان لیگ به دست بیاوریم، مطمئن هستم که تجربیات جدید و دستاوردهای من در طی این لیگ بسیار بیشتر می شود و من از آنها به بهترین نحو‌ استفاده می کنم.

بازیکن جدید مس تاکید کرد: شرایط بسیار زیادی وجود دارد که بتوانند به بازیکن کمک کنند از جمله مربی خوب تمرین خوب انگیزه بالا همه تاثیر گذار هستند ولی من بیشترین تاثیر را ازخانواده ام‌گرفته ام و همیشه بالاترین انگیزه من بوده اند و از تک تک‌ آنها تشکر میکنم. نقش رسانه ها هم در ورزش خیلی تاثیرگذار است و‌ با توجه به اینکه بانوان بسیار به حمایت نیاز دارند، امیدوار هستم که در شرایط سخت هم در کنار ما باشند و باعث انگیزه و دوام بشوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.