13

تدارکاتی دوم؛ پیروزی دشوار دختران فوتسالیست ایران برابر چین در ضربات پنالتی

  • کد خبر : 2569
  • 11 فروردین 1397 - 18:57
تدارکاتی دوم؛ پیروزی دشوار دختران فوتسالیست ایران برابر چین در ضربات پنالتی

دومین دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان ایران و چین با برتری تیم ملی فوتسال زنان ایران در ضربات پنالتی به انتها رسید تا ایران برنده هر 2 بازی دوستانه با چین در تهران باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ، تیم ملی فوتسال زنان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود برابر چین در تهران موفق شد حریف خود را این بار به سختی و در ضربات پنالتی شکست دهد.

تیم های ملی فوتسال بانوان ایران و چین امروز شنبه 11 فروردین در مرکز تیم های ملی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان وقت معمول با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید و دو تیم پس از این نتیجه ، در ضربات پنالتی رقابت کردند که در ضربات پنالتی ایران 2 بر یک پیروز شد.

در این مسابقه فرشته خسروی و فرشته کریمی و فاطمه اعتدادی از روی نقطه پنالتی برای شاگردان شهرزاد مظفر گلزنی کردند . در ضربات پنالتی نیز ضربات نسترن مقیمی و سارا شیر بیگی به گل تبدیل شد تا ایران برنده کار باشد.

2 تیم روز هشتم فروردین نیز با هم مسابقه داده بودند که در آن دیدار ایران 6 بر یک از سد چین عبور کرده بود. رز جدیدی زاده مربی تیم ملی فوتسال پس از بازی اول گفته بود که برنامه کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در 2 بازی دوستانه با چین ، میدان دادن به بازیکنانی است که کمتر به آن ها فرصت بازی رسیده است.

کادر داوری این مسابقه شامل زری فتحی ، الهام مبارکی ، بهناز آبک و مهری رسولی بود و دکتر لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال به همراه کادر فنی تیم ملی فوتسال جوانان بانوان این دیدار را از نزدیک تماشا کردند

همچنین پیش از آغاز بازی و به احترام درگذشت دایی فرشته کریمی،بازیکن ارزنده فوتسال کشورمان،ملی پوشان به همراه حاضرین در سالن یک دقیقه سکوت کردند. تیم ملی فوتسال زنان ایران قرار است به زودی 2 بازی دوستانه در تهران برابر اوکراین برگزار کند و به نظر می رسد این ، پایانی بر بازی های دوستانه ایران در راه آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2569

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.