16

مرحله دوم رنکینگ بدمینتون | بازگشت باشکوه یسری بیگی در غیاب ستاره‌ها

  • کد خبر : 25757
  • 18 مرداد 1398 - 16:20
مرحله دوم رنکینگ بدمینتون | بازگشت باشکوه یسری بیگی در غیاب ستاره‌ها

رقابت های مرحله دوم رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور در بخش بانوان در سمنان برگزار شد. در مرحله ای که ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته غایب بودند یک بدمینتون باز اصفهانی به نام یسری بیگی قهرمان شد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران- دومين مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور به میزبانی سمنان برگزار شد و یسری بیگی، بدمینتون باز اصفهانی با قهرمانی در این مسابقات شگفتی ساز شد. بیگی پس از بازگشت به سطح اول بدمینتون ایران با تجربه خود کار را به سود خود رقم زد.

در این مرحله خبری از حضور ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته ستاره‌های بدمینتون ایران نبود. هر دو نفر خود را برای حضور در تورنمنت‌های جدیدی آماده می‌کنند و در رنکینگ حضور نیافتند. یسری بیگی که سابقه حضور در جمع ملی پوشان و چهره‌های برتر بدمینتون ایران را دارد در این مسابقات دوباره با قدرت به میادین بازگشت و رقبای تهرانی‌اش را کنار زد.

در دیدار نهایی بخش سینگل (یک نفره) یسری بیگی از اصفهان در مصاف با نسیم صفایی از تهران ۲ بر صفر و با امتیازات ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۵ از سد حریف عبور کرد و به مقام قهرمانی دست یافت. حنانه یعقوب زاده و پریا اسکندری سوم شدند.

یسری بیگی در دیدار نیمه نهایی توانسته بود حنانه یعقوب زاده از تهران را ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۱، در مجموع ۲ بر صفر شکست دهد و نسیم صفایی نیز ۲ بر صفر و با امتیازات ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۴ از سد پریا اسکندری عبور کرده بود. الناز فیاض منش، یگانه تفریشی، یگانه کرمانی و هاجر کبیری نیز در یک چهارم نهایی حذف شدند.

در مسابقات دوبل یا دو نفره، تیم نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده در فینال در یک دیدار فشرده ۲ بر یک تیم دوبل پگاه کامرانی و هاله همدانچی آزاد را شکست داد. صفایی و یعقوب زاده ۲ گیم را با امتیازات ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۱۴ بردند و در گیم دوم با شکست ۲۱ بر ۱۶ غافلگیر شدند.

تیم‌های دوبل نرگس افشاری – رومینا تاجیک و ساغر رفیعی – هانیه هویدا در این مسابقات با شکست در دیدار نیمه نهایی به رتبه سوم مشترک بسنده کردند. تیم‌های دوبل حنانه کبیری – هاجر کبیری، نیکو امینیان – پگاه شاکر، فائزه بقایری – شیرین حسینی و نازنین زمانی – یگانه تفریشی در یک چهارم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

این رقابت‌ها در سه مرحله برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.