دو قهرمانی آسیا با لیگ پویا میسر شد | نصیری: با تعهد پارس آرا را در لیگ نگه داشتیم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
9

دو قهرمانی آسیا با لیگ پویا میسر شد | نصیری: با تعهد پارس آرا را در لیگ نگه داشتیم

  • کد خبر : 25837
  • 20 مرداد 1398 - 3:57
دو قهرمانی آسیا با لیگ پویا میسر شد | نصیری: با تعهد پارس آرا را در لیگ نگه داشتیم

مسئول برگزاری مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال توضیحاتی در مورد فصل پیش رو رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور ارائه داد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – شهرزاد نصیری مسئول برگزاری مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال اظهار کرد: قرعه کشی لیگ فوتسال برای دومین بار روز گذشته برگزار شد و تیم‌های فوتسال پارس آرا و هیئت فوتبال تهران به دلیل اینکه تعهدات خود را در زمان‌ مقرر انجام ندادند روز پنج شنبه هفته گذشته از لیگ برتر کنار گذاشته شدند. آن‌ها از تیم‌های فعال سال گذشته بودند و با وجود اینکه نامه‌ای به باشگاه پارس آرا برای شرکت در مراسم قرعه کشی ارسال نشده بود، اما مسئولان این تیم با حضور در سازمان لیگ اصرار داشتند که در لیگ بمانند.

نصیری بیان کرد: مسئولان تیم پارس آرا برای حضور در لیگ برتر فوتسال مهلت ۴۸ ساعته درخواست کردند و تیم ستارگان ورامین به عنوان حامی مالی که آقایان را در لیگ فوتسال حمایت می‌کند تعهد داد که تیم بانوان هیئت تهران را پشتیبانی کند. به هر حال بانوان در جمع کردن تیم‌های خود مشکلاتی دارند. در ابتدا ما قصد داشتیم تا لحظه آخر قرعه کشی مجدد لیگ را انجام بدهیم، اما ۲ تیم انصرف دهنده اصرار داشتند که در لیگ حضور داشته باشند و طبق صلاحدید رئیس سازمان لیگ فوتسال قرعه کشی مجدد انجام نشد و لیگ ما با حضور ۱۴ تیم از ۲۵ مرداد ماه استارت زده می‌شود و تیم سایپا جایگزین صنعت سرد خزر شد. تیم صنعت سرد خزر که در فوتبال ساحلی فعالیت گسترده‌ای دارد طبق نامه نگاری‌های صورت گرفته اعلام کرد که در لیگ فوتسال تیمداری نمی‌کند به همین علت سایپا را جایگزین این تیم کردیم.

نصیری گفت: با وجود اینکه ما تیم پارس آرا را حذف کرده بودیم، اما مسئولان این تیم آمدند و اصرار به حضور در لیگ فوتسال داشتند و تعهد دادند و ما به خاطر اینکه ۱۵ – ۱۶ بازیکن چند ماه با این تیم کار کردند با حضورشان در لیگ موافقت کردیم. طبق آئین نامه مسابقات در صورتی که یک تیم در میانه‌های فصل انصراف بدهد به ۲ رده پایین‌تر یعنی لیگ دسته ۲ سقوط می‌کند. ما چنین قانونی در نظر گرفتیم که تیم‌ها به راحتی انصراف ندهند.

او گفت: تیم‌ها مشکلات مالی دارند به همین علت در میانه‌های فصل تمایل به کناره گیری از لیگ دارند. این موضوع باعث می‌شود که برنامه ریزی ما بهم بخورد. ورزش بانوان در بخش اسپانسرینگ مشکل دارد و شرایط مالی ورزش به صورتی است که کمتر کسی حاضر می‌شود در بخش بانوان سرمایه گذاری کند. به هر حال ما باید این موضوعات را به فال نیک بگیریم که یک تیم در ثانیه‌های آخر توانست یک حامی مالی پیدا کند و قرار است در فوتسال بانوان تیمداری کند. مطمئن باشید ۲ قهرمانی آسیایی بانوان در صورتی که لیگ ما پویا نبود میسر نمی‌شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.