تیم یکدست و جوانی داریم | شیربیگی: باشگاه نامی نو قصد اذیت کردنم را نداشت | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

تیم یکدست و جوانی داریم | شیربیگی: باشگاه نامی نو قصد اذیت کردنم را نداشت

  • کد خبر : 25850
  • 20 مرداد 1398 - 4:41
تیم یکدست و جوانی داریم | شیربیگی: باشگاه نامی نو قصد اذیت کردنم را نداشت

خانم گل فصل گذشته لیگ فوتسال بانوان اعلام کرد که رضایت‌نامه‌اش را از نامی نو دریافت کرده است و مشکل خاصی دراین‌باره ندارد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – باشگاه نامی‌نو اصفهان برای جدایی سارا شیربیگی، بازیکن فوتسال تیم خود مبلغ ۵۰ میلیون تومان را به‌عنوان رضایت‌نامه درخواست کرده بود که این باعث بروز مشکلاتی برای خانم گل فصل گذشته فوتسال بانوان شد. این موضوع تا حدی بود که پیش‌از این صحبت‌هایی مبنی بر خانه‌نشینی این چهره شاخص لیگ فصل گذشته بود.

شیربیگی درباره حل شدن مشکل رضایت‌نامه‌اش گفت: در ابتدا صحبت‌هایی از سوی مسئولان باشگاه نامی نو انجام‌شده بود که در ادامه با رفع سوء تفاهمات رضایت‌نامه من صادر شد و من در حال حاضر دیگر مشکلی از این بابت ندارم.

وی در ادامه گفت: گویا مسئولان باشگاه نامی نو تصور می کردند اسپانسر تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی، باشگاه شهر خودرو است اما پس‌ از اینکه برایشان توضیح دادیم که این تیم از طرف هیئت فوتبال خراسان حمایت می‌شود از درخواست ۵۰ میلیون تومان صرف‌نظر کردند و من چند روزی است که در تمرینات باشگاه جدیدم تمریناتم را دنبال می کنم و هفته آینده در روز جمعه خودمان را برای دیدار با نماینده شیراز آماده می کنیم.

او در این مورد افزود: واقعا همین جا می گویم که این باشگاه نامی نو قصد اذیت کردنم را نداشت و صرفا در صدد بودند تا من را با هر شرایطی حفظ کنند اما زمانی که مطمئن شدند به دلیل مشکلات شخصی قصد ماندن ندارم رضایت نامه مرا صادر کردند.

او درباره تیم جدیدش هم اضافه کرد: ما در این فصل به آن صورت نسبت به گروه‌های دیگر خرید زیادی نداشتیم اما درعین‌حال تیم یکدست و جوانی داریم که امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی ر ا در این فصل رقم بزنیم.

شیربیگی که به‌عنوان خانم گل به تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی اضافه‌شده است در خصوص این موضع که چرا باید مبلغ نقل و انتقالات تا این حد کم باشد گفت: به‌هرحال وقتی بازی‌ها پخش نمی‌شود و هیچ تصویری از فوتسال خانم‌ها دیده نشود به‌طور طبیعی هیچ انگیزه‌ای برای اسپانسر باقی نمی‌ماند که بیاید سرمایه‌اش را در این حوزه خرج کند و من به آن‌ها حق می‌دهم. اگرچه برنامه فوتسال ۲۰۲۰ که اخیراً از شبکه ورزش پخش می‌شود خودش غنیمتی است و همین باعث ایجاد انگیزه زیادی درهمِ حوزه‌ها شده است.

این بازیکن اهل اسلام‌آباد غرب کرمانشاه درباره اینکه شایعه خانه نشنیی او در خلال روند دریافت رضایت‌نامه‌اش شنیده شد آیا حقیقت دارد عنوان کرد: بله این حرف را خود من زدم. آن زمانی که از من مبلغ ۵۰ میلیون درخواست کردند، من گفتم اگر قرار باشد این مقدار پول را بپردازم ترجیح می‌دهم بروم در کنار پدر و مادرم در خانه بنشینم چراکه ما واقعاً درآمدی به آن صورت نداریم و این در حالی است که از صبح تا شب درگیر فوتسال هستیم.

وی در پایان درباره اینکه آیا فوتبال آقایان را دنبال می‌کند و اینکه آیا به تیم خاصی گرایش دارد گفت: در مورد فوتبال که باید بگویم نه؛ اما فوتسال روز دنیا را پی گیری می‌کنم و سعی می‌کنم که چیزهای زیادی را از این بازی‌ها یاد بگیرم. در فوتبال ایران هم به تیم پرسپولیس علاقه دارم و هیچ‌وقت سعی نکردم که این علاقه را پنهان کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.