17

دختران وزنه بردار ایران و اولین حضور در مسابقات نوجوانان آسیا

  • کد خبر : 2591
  • 13 فروردین 1397 - 12:10
دختران وزنه بردار ایران و اولین حضور در مسابقات نوجوانان آسیا

برای اولین بار دختران وزنه بردار ایران در مسابقات وزنه برداری نوجوانان دختر آسیا شرکت می کنند. این حضور ، نخستین شروع نوجوانان وزنه بردار برای حضور در میادین رسمی بین المللی و آزمایش شانس حضور در المپیک نوجوانان است.

به گزارش به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSports ؛ در حالی که تنها چند ماه از آغاز به کار رسمی رشته وزنه برداری بانوان در ایران می گذرد اکنون همه چیز برای تشکیل تیم ملی نوجوانان و اعزام دختران وزنه بردار به اولین رویداد بین المللی مهیا به نظر می رسد.

به عنوان اولین رویداد تقویمی در سال 2018 برای فدراسیون وزنه برداری در بخش بانوان ، رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا۲۰ تا ۳۰ آپریل مطابق با  ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی آسیا ، نقش تعیین سهمیه حضور در المپیک نوجوانان را دارد و این ، فرصت مناسبی برای آزمایش شانس دختران وزنه بردار در راه رسیدن به سهمیه المپیک نوجوانان است.

از فدراسیون وزنه برداری خبر می رسد قرار است 4 دختر وزنه بردار در این مسابقات شرکت کنند. از میان 5 وزنه بردار حاضر در اردو یک نفر خط خواهد خورد و بقیه عازم ازبکستان می شوند.

در نخستین حضور کسی از دختران وزنه بردار ایران انتظار کسب سهمیه ندارد اما استعدادی که دختران وزنه بردار ایران از خود نشان داده اند سبب شده همه به خلق شگفتی و موفقیت های شادی بخش در آینده نزدیک امیدوار باشند.

قرار گرفتن ایران روی یکی از سکوهای اول تا چهارم یک سهمیه نصیب هر تیم می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.